مقبوضہ کشمیر میں بھارتی جارحیت، مزید 2 کشمیری شہید -
The news is by your side.

Advertisement

مقبوضہ کشمیر میں بھارتی جارحیت، مزید 2 کشمیری شہید

سرینگر: مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فورسز نہتے کشمیریوں پر طاقت کا اندھا دھند استعمال کر رہی ہے۔ پلوامہ میں مزید 2 کشمیری نوجوانوں کو شہید کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق مقبوضہ کشمیرمیں بھارت کی بے لگام ریاستی دہشت گردی جاری ہے۔

پلوامہ میں فوجی آپریشن کے خلاف احتجاج کرنے والوں پر بھارتی فورسز نے بدترین تشدد، لاٹھی چارج اور پیلٹ گن کا بے دریغ استعمال ہوگیا۔

بھارتی فورسز کی فائرنگ سے مزید 2 کشمیری نوجوان شہید اور 25 سے زائد زخمی ہوگئے۔ کشمیریوں کی روزانہ شہادتوں اور بھارت کی بربریت پر بھی عالمی برادری کشمیریوں کے حق میں آواز اٹھانے کو تیار نہیں۔

یاد رہے گزشتہ روز پاکستانی دفتر خارجہ کے ترجمان نفیس زکریا کا کہنا تھا کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کا سلسلہ جاری ہے۔ مقبوضہ کشمیر میں گزشتہ چند روز میں 7 کشمیری شہید کر دیے گئے۔ وادی میں گمنام قبروں کا معاملہ بھارت کا چہرہ بے نقاب کرتا ہے۔

انہوں نے عالمی برادری سے معصوم کشمیریوں پر مظالم کا نوٹس لینے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا کہ عالمی برادری مقبوضہ کشمیر میں خونریزی رکوائے۔ ’امید ہے عالمی برادری نہتے کشمیریوں کے ساتھ کھڑی ہوگی‘۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں