The news is by your side.

Advertisement

سندھ میں کرونا سے مزید 2 افراد جاں بحق، تعداد 13 ہو گئی

کراچی: محکمہ صحت سندھ نے کرونا وائرس کے 2 مزید مریضوں کی موت کی تصدیق کر دی ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق محکمہ صحت سندھ نے کہا ہے کہ صوبے میں کرونا وائرس سے مزید دو افراد جاں بحق ہو گئے، جس کے بعد سندھ میں مرنے والوں کی تعداد 13 ہو گئی ہے۔

طبیعت بگڑنے پر دونوں مریضوں کو یکم اپریل کو اسپتال منتقل کیا گیا تھا، جن کی عمریں 60 اور 80 سال ہیں، دونوں مریضوں میں سے ایک عارضہ قلب اور دوسرے مریض کو گردوں کے مسائل کا سامنا تھا۔ محکمہ صحت کے مطابق جاں بحق ہونے والا ایک مریض حال ہی میں سعودی عرب سے آیا تھا، مریض کو دمہ اور سانس لینے میں تکلیف کا مسئلہ بھی لاحق تھا۔

خیال رہے کہ آج سندھ میں کرونا وائرس کے مزید 22 کیسز سامنے آئے ہیں، جس کے بعد صوبے میں وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد 783 ہو گئی ہے۔ محکمہ صحت سندھ کا کہنا تھا کہ گھوٹکی میں کرونا وائرس کے 2، کراچی میں 6، حیدر آباد سے 14 کیسز سامنے آئے۔

سندھ میں کورونا وائرس کے مزید 22 کیسز رپورٹ ، مجموعی تعداد 783 ہوگئی

سندھ میں کرونا وائرس کے 707 مریض زیر علاج ہیں جب کہ وائرس سے 65 افراد صحت یاب ہو چکے ہیں۔ دوسری طرف نیشنل کمانڈ اینڈ کنٹرول سینٹر نے ملک بھر میں 37 اموات کی تصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ وائرس سے متاثرہ 10 افراد کی حالت تشویش ناک ہے۔ ملک بھر میں کرونا کے مریضوں کی تعداد 2,458 تک پہنچ چکی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں