فوجی عدالتوں سے سزا پانے والے مزید 2دہشت گردوں کو پھانسی دے دی گئی -
The news is by your side.

Advertisement

فوجی عدالتوں سے سزا پانے والے مزید 2دہشت گردوں کو پھانسی دے دی گئی

راولپنڈی : فوجی عدالتوں سے سزا پانے والے مزید 2دہشت گردوں کوپھانسی دے دی گئی۔

دہشتگردی میں ملوث دو مجرمان اپنے انجام کو پہنچ گئے، پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے مطابق فوجی عدالتوں سے سزائے موت پانے والے مزید 2دہشت گردوں کو مختلف جیلوں میں پھانسی دی گئی، پھانسی پانے والے دہشتگردوں میں عطااللہ ولد محمدسلطان اور تاج محمد ولد الف خان شامل ہیں۔

آئی ایس پی آر کے ایک ترجمان کے مطابق دہشت گرد تاج محمد اے پی ایس پشاور پر حملے میں ملوث تھا، دونوں دہشت گردوں کا تعلق کالعدم تحریک طالبان سے تھا۔

دونوں دہشت گردوں پر فوجی عدالتوں میں مقدمات چلائے گئے، جہاں دوران سماعت دہشتگردوں نے مجسٹریٹ کے سامنے اپنے جرائم کا اعتراف کیا تھا، جس کے بعد ان کو سزائے موت سنائی گئی تھی۔

واضح رہے کہ فوجی عدالتوں سے سزا پانے والے دہشت گردوں کو سب سے زیادہ پھانسیاں آپریشن رد الفساد کے دوران دی گئی ہیں، جن کا سلسلہ تاحال جاری ہے۔

گزشتہ ہفتے بھی فوجی عدالتوں سے سزا پانے والے مزید 4 دہشت گردوں کو پھانسی دی گئی تھی، چاروں دہشت گردوں کا تعلق کالعدم تحریک طالبان سے تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں