The news is by your side.

Advertisement

20 سال پہلے ماحولیات پر بات کرنے والوں کا مذاق اڑایا جاتا تھا، وزیراعظم

اسلام آباد : وزیر اعظم عمران خان نے کہا ہے کہ پاکستان نے عشرہ پہلے کہا تھا گلیشیئر تیزی سے پگھل رہے ہیں، دنیا نوٹس نہ لیتی تو آئندہ نسلیں خطرے سے دو چار ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان نے ہالی ووڈ اسٹار آرنلڈ شوار زینیگر کی جانب سے منعقد کیے گئے عالمی فورم آسٹرین ورلڈ سمٹ سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ 20 سال پہلے ماحولیات پر بات کرنے والوں مذاق اڑایا جاتا تھا۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ آج دنیا کو ماحولیاتی آلودگی کے چیلنج درپیش ہیں، دنیا کا درجہ حرارت بڑھ رہا ہے اور گلیشیئر پگھل رہے ہیں، یورپ میں بڑھتے درجہ حرارت کے اثرات نمایاں ہیں، آسٹریلیا میں جنگلات آگ کی لپیٹ میں ہیں۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ پاکستان نے عشرہ پہلے کہا تھا کہ گلیشیئر تیزی سے پگھل رہے ہیں، دنیا نوٹس نہ لیتی تو آئندہ نسلیں خطرے سے دوچار ہیں۔

انہوں نے کہا کہ 7 سال پہلے خیبرپختونخوا صوبے میں اقتدار میسر آیا، ہم نے کے پی میں 1 ارب درخت لگانے کا ہدف مقرر کیا اور ہم نے 1 ارب درختوں کی تنصیب کاہدف حاصل بھی کیا۔

وزیر اعظم عمران خان کا مزید کہنا تھا کہ مرکز میں حکومت ملی تو 10 ارب درخت لگانے کا فیصلہ کیا، اقوام عالم آگے بڑھیں اور ماحولیاتی آلودگی کا مقابلہ کریں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں