فیفا ورلڈ کپ : بیلجیئم، میکسیکو اورجرمنی کی ٹیموں نے میچز جیت لیے تیونس، جنوبی کوریا اور سوئیڈن
The news is by your side.

Advertisement

فیفا ورلڈ کپ : بیلجیئم، میکسیکو اورجرمنی کی ٹیموں نے میچز جیت لیے

ماسکو : فیفا ورلڈ کپ میں بیلجیئم اور میکسیکو اور جرمنی نے اپنے اپنے میچز جیت لئے، تیونس، جنوبی کوریا اور سوئیڈن کو شکست کا سامنا کرنا پڑا۔

تفصیلات کے مطابق روس میں فٹبال ورلڈ کپ کے سنسنی خیز مقابلے جاری ہیں، گروپ جی میں بیلجیئم نے تیونس کو آسان مقابلے کے بعد 2-5 سے شکست دے دی۔

بیلجیئم کی جانب سے رومیلو لوکاکو اور ایڈن ہزارڈ نے دو دو جب کہ مچی بٹشوائی نے ایک گول کیا۔ بیلجیئم گروپ میں دو فتوحات کے ساتھ ناک آؤٹ مرحلے میں اپنی جگہ بناچکا ہے۔

دوسرے میچ میں میکسیکو نے جنوبی کوریا دو ایک سے شکست دی، میکسیکو نے پہلے ہاف میں پنالٹی پر گول کر کے برتری حاصل کی اور پھر دوسرے ہاف میں جیویر ہرنینڈس نے وسطی امریکی ملک کو ٹورنامنٹ میں مسلسل دوسری فتح سے ہمکنار کرا دیا۔

تیسرے میچ میں دفاعی چیمپیئن جرمنی اور سوئیڈن کےدرمیان کھیلے جانے والے میچ میں جرمنی نے سویڈن کو سنسنی خیز مقابلے کے بعد ایک کے مقابلے میں دو گول سے شکست دے کر فتح اپنے نام کی، یاد رہے کہ جرمنی فیفا ورلڈ کپ میں دفاعی چیمپئن ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں