The news is by your side.

Advertisement

فزکس کا نوبل انعام 3 سائنس دانوں کو مشترکہ طور پر دینے کا اعلان

فزکس کا نوبل انعام برائے 2019 تین سائنس دانوں کو مشترکہ طور پر دے دیا گیا، نوبل انعام پانے والے 2 سائنس دانوں کا تعلق سوئٹزرلینڈ جب کہ ایک کا کینیڈا سے ہے۔

طبیعیات کے شعبے میں سال 2019 کا نوبل انعام تین سائنس دانوں نے مشترکہ طور پر جیت لیا ہے، ان میں مائیکل میئر، دیدیئر کوئلو اور کینیڈین نژاد امریکی سائنس دان جیمز پیبلز شامل ہیں۔

کینیڈین سائنس دان کو کائنات کے ارتقا کے سلسلے میں تحقیق پر نوبل انعام دیا گیا، جب کہ سوئٹزرلینڈ سے تعلق رکھنے والے طبیعیات دانوں نے ہمارے سولر سسٹم سے باہر ایک سیارے پر تحقیق پر نوبل انعام جیتا۔

یہ نوبل انعام دو حصوں میں تقسیم ہے، پہلا آدھا حصہ جیمز پیبلز کو دیا گیا ہے، جب کہ باقی آدھا حصہ مائیکل میئر اور دیدیئر کوئلو میں تقسیم کیا گیا ہے، یعنی آدھی انعامی رقم جیمز کو باقی آدھی دیگر دو سائنس دانوں میں تقسیم ہوگی۔

رواں سال کا یہ انعام دراصل کائنات کی ساخت اور تاریخ کی نئی تفہیم کے نام کیا گیا ہے، جس میں ایک ایسے سیارے کی دریافت کو بھی شامل کیا گیا ہے جو ہمارے نظام شمسی سے باہر ہے اور جو شمسی جیسے ستارے کے گرد گھوم رہا ہے۔ بتایا گیا ہے کہ ان دریافتوں نے دنیا سے متعلق ہمارے تصورات کو ہمیشہ کے لیے تبدیل کر دیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں