The news is by your side.

Advertisement

دبئی: لانگ کووڈ سے متاثرہ افراد کو نئی سہولت فراہم کردی گئی

دبئی: متحدہ عرب امارات نے لانگ کووڈ کا سامنا کرنے والے افراد کے لئے خصوصی اعلان کیا ہے۔

میڈیا رپورٹ کے مطابق دبئی میں حکام نے کووڈ نائنٹین کے مریضوں کے لئے خصوصی کلینک کا اعلان کیا ہے، یہ کیلنک ان مریضوں کے لئے ہیں ، جن میں کرونا وائرس کی تشخیص کے چار ہفتے بعد بھی علامات برقرار رہی، جسے عام الفاظ میں ‘طویل کووڈ’ کہلاتی ہے۔

دبئی ہیلتھ اتھارٹی (ڈی ایچ اے ) کی جانب سے جاری بیان میں بتایا گیا کہ یہ کیلنک منگل کو البرشا ہیلتھ سینٹر اور جمعرات کو نادالحمر میں ہونگے، یہ سروس حاملہ خواتین اور چھ سال سے کم عمر بچوں کے لئے نہیں ہے۔

فیملی میڈیسن کنسلٹنٹ اور ڈی ایچ اے کے پرائمری ہیلتھ کیئر سیکٹر کے ڈائریکٹر ڈاکٹر حنان الحمدی نے طبی امور کی کلینک کی اہمیت پر زور دیتے ہوئے کہا کہ ان کلینک کا مقصد پوسٹ کووڈ نائنٹین مریضوں کی مدد کرنا ہیں جو بیماری سے چھٹکارا پانے کے بعد ہفتوں یا مہینوں تک علامات کا تجربہ کرتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: یواے ای نے سائنس کی دنیا میں انقلاب برپا کردیا

کلینک کا مقصد مکمل تحقیقات کرنا، تمام ضروری ٹیسٹ کروانا اور مریضوں کو ایسے کیسز میں ماہرین کے پاس بھیجنا ہے جہاں انہیں مخصوص شعبوں جیسے پلومونولوجی ، کارڈیالوجی، دماغی صحت یا نیورولوجی میں خاص طبی مداخلت کی ضرورت ہوتی ہے۔

ڈاکٹر الحادی نے مزید کہا کہ کیلنک کا مقصد طبی مسائل کی تشخیص کرنا ہے جن میں مداخلت کی ضرورت ہوتی ہےاور مریض کو صحت یابی اور تندرسی کے راستے کی طرف بڑھنے میں مدد ملتی ہے۔

مریض ڈی ایچ اے کال سینٹر (800-342) کے زریعے اپائٹمنٹ بک کرواسکتے ہیں یا ڈی ایچ اے اسپتال یا ہیلتھ سینٹر میں ڈی ایچ اے کے ڈاکٹر برائے شہری سروس سے ٹیلی میڈیسن ریفرل حاصل کرسکتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں