The news is by your side.

Advertisement

کوئٹہ: سرفراز احمد نے منایا یوم پاکستان کا جشن پی ایس ایل کی ٹرافی کے ہمراہ

کوئٹہ: یوم پاکستان کے موقع پر کپتان قومی کرکٹ ٹیم سرفراز احمد کوئٹہ پہنچے اور پی ایس ایل کی ٹرافی کے ساتھ یوم پاکستان اور پی ایس ایل کی جیت کا جشن منایا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر کپتان سرفراز احمد نے کہا کہ گزشتہ رات کوئٹہ میں بہت ہی اچھا ایونٹ تھا، یہ وزیراعلیٰ بلوچستان جام کمال اور سڈرن کمانڈر جنرل عاصم سلیم باجوہ کی کاوشوں سے ممکن ہوا ہے۔

سرفراز احمد نے کوئٹہ کی عوام کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ جس طریقے سے انہوں نے ہمارا آج صبح استقبال کیا وہ قابل دید ہے، ہمیں یہاں آکر بہت اچھا لگا، ہم دوبارہ کوشش کریں گے کہ پی ایس ایل کے چیمپئن بنیں۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ چیمپئنز ٹرافی جیتنا یادگار لمحہ تھا لیکن اگر کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے حوالے سے بات کی جائے تو بلوچستان ایک ایسا علاقہ ہے جہاں کھیلوں کی سرگرمیاں کم ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ہمیں اسی بات کی خوشی ہے کہ کوئٹہ کی ٹیم پی ایس ایل کی ٹرافی جیتی ہے اور جب یہاں آئے تو لوگوں کا پیار دیکھ کر بہت اچھا لگا۔

واضح رہے کہ پی ایس ایل سیزن فور میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی ٹیم نے پہلی بار ٹرافی اپنے نام کی تھی اور پشاور زلمی کو باآسانی شکست سے دوچار کیا تھا۔

یو اے ای میں جاری پاک آسٹریلیا سیریز جاری ہے لیکن کپتان سرفراز احمد کو ورلڈ کپ قریب ہونے کے سبب آرام دیا گیا ہے ان کے علاوہ حسن علی، فخر زمان، شاداب خان اور شاہین شاہ آفریدی کو بھی آرام کی غرض سے ٹیم میں شامل نہیں کیا گیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں