The news is by your side.

Advertisement

آئی سی سی ویمنز ورلڈکپ 2022 کے لئے قومی ٹیم کا اعلان

لاہور: آئی سی سی ویمنز ورلڈکپ کیلئے پاکستان کی 15 رکنی ٹیم کا اعلان کردیا گیا ہے، ندا ڈار کو عالمی مقابلےکیلئےنائب کپتان مقرر کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سلیکشن کمیٹی کی سربراہ اسماویہ اقبال نے ٹیم کا اعلان کرتے ہوئے بتایا کہ بسمعہ معروف کی دو سال بعد قومی کرکٹ ٹیم میں واپسی ہوئی ہے اور وہ ورلڈکپ میں قومی خواتین کرکٹ ٹیم کی قیادت کریں گی اس کے علاوہ ناہیدہ خان اور غلام فاطمہ بھی ٹیم کا حصہ بنی ہیں۔

سلیکشن کمیٹی کی سربراہ نے بتایا کہ کائنات امتیاز اور سعدیہ اقبال انجریز کے باعث اسکواڈ کا حصہ نہ بن سکیں، جبکہ ارم جاوید، طوبیٰ حسن اور نجیہ علوی ٹریولنگ ریزرو کی حیثیت سے اسکواڈ کے ہمراہ سفر کریں گی۔

یہ بھی پڑھیں: فاطمہ ثنا ہمارا فخر، پی سی بی کی مبارکباد

واضح رہے کہ بسمہ معروف ایک روزہ کرکٹ میں 108 میچوں میں پاکستان کی نمائندگی کرچکی ہیں جہاں انہوں نے 2602 رنز اسکور کیے جبکہ 44 وکٹیں بھی اپنے نام کیں۔

یہاں دلچسپ بات یہ ہے کہ بسمعہ نے اتنے ہی بین الاقوامی ٹی ٹوئنٹی میچز میں قومی ٹیم کی نمائندگی کی ہے جہاں انہوں نے 2224 رنز اسکور کیے اور 36 وکٹیں بھی لیں۔

قومی کرکٹ ٹیم کا اسکواڈ

بسمعہ معروف (کپتان)، ندا ڈار (نائب کپتان)، ایمن انور، عالیہ ریاض، انعم امین، ڈیانا بیگ، فاطمہ ثناء، غلام فاطمہ، جویریہ خان، منیبہ علی، ناہیدہ خان، نشرہ سندھو، عمیمہ سہیل، سدرہ امین اور سدرہ نواز(وکٹ کیپر)

ٹریولنگ ریزرو: ارم جاوید، نجیہ علوی (وکٹ کیپر) اور طوبیٰ حسن

Comments

یہ بھی پڑھیں