The news is by your side.

Advertisement

متحدہ عرب امارات دنیا کا محفوظ ترین ملک قرار

دبئی : متحدہ عرب امارات چوری اور جنسی ہراسگی کے جرائم کی کم ترین شرح کے باعث رہائشوں کے لیے دنیا بھر کے محفوظ ملکوں کی فہرست میں پہلے نمبر پر آگیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق دنیا کے پُرامن ترین ممالک کے کیے گئے سروے رپورٹ کے مطابق متحدہ عرب امارات دنیا بھر کے ممالک میں محفوظ ترین مملکت ہے۔ رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ جنسی ہراسگی اور چوری کے حوالے دنیا بھر کے ممالک کی تیار کی گئی فہرست میں یو اے ای پہلے نمبر پر آگیا ہے۔

متحدہ عرب امارات کے ڈپٹی وزیر اعظم اور وزیر داخلہ شیخ سیف بن زاید النہیان نے کہا ہے کہ یو اے ای جنسی ہراسگی اور چوری ڈیکیتی کے جرائم کی شرح میں کمی کے باعث رہائشوں کے لیے دنیا کا پر امن اور محفوظ ترین ملک بن گیا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ متحدہ عرب امارات دنیا واحد ملک ہے جس میں پوری دنیا کے مقابلے آتشزدگی کے سب سے کم واقعات پیش آئے ہیں اور ان واقعات میں ہلاک ہونے والوں کی تعداد ایک لاکھ افراد پر 0.040 فیصد ہے۔

شیخ سیف بن زاید النہیان کا کہنا تھا کہ ’بد قسمتی سے آتشزدگی کے واقعات میں کچھ جانیں ضائع ہوئی ہیں، لیکن امید ہے کہ ہم ہلاکتوں کی اس شرح کو بھی کم کردیں گے، یہ ہمارے لیے سب اہم مسئلہ ہے‘۔

انہوں نے کہا کہ ’متحدہ عرب امارات ٹریفک حادثات کے حوالے سے دنیا بھر میں ساتویں نمبر پر آتا ہے، لیکن ہماری آرزو ہے کہ مملکت میں ایسے اقدامات کیے جائیں، جس سے ٹریفک حادثات میں واضح کمی آئے اور یو اے ای ٹریفک کے حوالے سے بھی دنیا میں پہلے نمبر پر آجائے‘۔

وزیر داخلہ کا مزید کہنا تھا کہ متحدہ عرب امارات میں بسنے والے رہائشوں میں 98.6 فیصد افراد یو اے ای میں خود کو رات کے اوقات میں بھی محفوظ محسوس کرتے ہیں۔

خیال رہے کہ متحدہ عرب امارات کو رواں سال دنیا کے 156 ممالک کے کیے گئے سروے رپورٹ کے بعد تمام عرب ممالک میں سب سے زیادہ خوشحال مملکت قرار دیا گیا تھا۔

واضح رہے کہ رپورٹ میں بتایا گیا تھا کہ یو اے ای دنیا بھر کے خوشحال ممالک کی تیار کی گئی فہرست میں بیس ویں جبکہ عرب دنیا میں مسلسل گذشتہ چار سال سے پہلے نمبر پر برجمان ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں