The news is by your side.

Advertisement

دیوار گرنے سے 2 بچے جاں بحق، کے پی میں جاں بحق افراد کی تعداد 27 ہو گئی

پشاور: خیبر پختون خوا کے علاقے لوئر دیر میں خال بر کلے میں دیوار گرنے سے 2 بچے جاں بحق جب کہ دو زخمی ہو گئے، کے پی میں جاں بحق افراد کی تعداد بڑھ کر 27 ہو گئی۔

تفصیلات کے مطابق کے پی میں حالیہ با رشوں میں27 افراد جاں بحق، 58 زخمی ہوئے، پی ڈی ایم اے کا کہنا ہے کہ بارشوں کے باعث 19 مکانات تباہ، جب کہ 150 گھروں کو جزوی نقصان پہنچا۔

پی ڈی ایم اے کے مطابق جاں بحق افراد میں 23 بچے، 3 خواتین، ایک مرد شامل ہیں، پشاورمیں 2، مردان میں 7، صوابی میں 3 افراد جاں بحق ہوئے، چارسدہ، خیبر اور نوشہرہ میں 2،2 بچے جاں بحق ہوئے، سوات میں 4، بونیر میں ایک بچہ جاں بحق ہوا۔

آج لوئر دیر میں خال بر کلے میں دیوار گرنے سے 2 بچے جاں بحق جب کہ دو زخمی ہو گئے، خستہ حال گھر کی دیوار بارش کے باعث متاثر ہوئی تھی، لوگوں نے اپنی مدد آپ کے تحت ملبےسے زخمیوں کو نکالا۔ گزشتہ روز مردان کے علاقے گڑھی کپورہ میں مکان کی چھت گرنے سے ماں بیٹی جاں بحق ہوئے تھے جب کہ ملبے تلے دبنے سے باپ اور بچہ زخمی ہوئے۔ مہمند میں پنڈیالی میں گھر کی چھت گرنے سے بچی جاں بحق جب کہ خاتون سمیت 2 افراد زخمی ہوئے تھے۔ بٹگرام میں شاہراہ ریشم لینڈ سلائیڈنگ کے باعث شنگلی پائیں کے مقام پر بند ہو چکی ہے۔

پی ڈی ایم اے کا کہنا تھا کہ بٹگرام، شانگلہ اور دیگر متاثرہ اضلاع میں امدادی سامان تقسیم کیا گیا، قراقرم ہائی وے بشام سے داسو تک ٹریفک کے لیے کھول دی گئی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں