site
stats
پاکستان

رینجرزکی پنجاب کےمختلف شہروں میں کارروائیاں‘ 27 افراد گرفتار

Punjab

راولپنڈی : پنجاب رینجرز اور قانون نافذ کرنے والے اداروں نے پنجاب کے مختلف شہروں میں کارروائیوں کے دوران 27 افراد کو گرفتار کرکے اسلحہ برآمد کرلیا۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے مطابق رینجرز نے پنجاب میں دیگر قانون نافذ کرنے والے اداروں کے ساتھ کارروائیاں کرتے ہوئے 27 افراد کو گرفتار کرکے غیرقانونی اسلحہ برآمد کرلیا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق پنجاب رینجرز اور قانون نافذ کرنے والے اداروں نے اسلام آباد، ڈیرہ غازی خان ،سیالکوٹ، لاہور، بہاولنگر،ملتان، بہاولپورسمیت رحیم یار خان میں انٹیلی جنس معلومات پر آپریشنز کیے۔


پنجاب میں کالعدم جماعتوں کےخلاف رینجرز کارروائی کرے گی


خیال رہے کہ رواں برس 19 فروری کووزیراعلیٰ پنجاب کی زیرصدارت ایپکس کمیٹی کے اجلاس میں کالعدم تنظیموں کےخلاف پنجاب میں آپریشن کرنےکافیصلہ کیا گیا تھا۔


پشین میں دھماکا خیزمواد سے بھری گاڑی ضبط، ماسٹرمائنڈ گرفتار


یاد رہے کہ گزشتہ روز فرنٹیئر کور بلوچستان نے شمالی پشین کے علاقے طورے شاہ سے دھماکہ خیز مواد سے بھری گاڑی کو تحویل میں لیا تھا جس کے ماسٹر مائنڈ اور اس کے دو ساتھیوں کو بھی حراست میں لیا گیا تھا۔


لاہورمیں سی ٹی ڈی کی کارروائی‘ 5 دہشت گرد ہلاک


واضح رہے کہ صوبہ پنجاب کے دارالحکومت لاہور میں سی ٹی ڈی نے کارروائی کرتے ہوئے 5 دہشت گردوں کو ہلاک کردیا جبکہ 3 ملزمان فرار ہونے میں کامیاب ہوگئے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top