The news is by your side.

Advertisement

لاہورہائی کورٹ کے حکم پر لاہور میں 27 ہزار 510 درخت لگا دیے گئے

لاہور : لاہور ہائی کورٹ کے حکم پر لاہورمیں27ہزار510 درخت لگا دیے گئے، عدالت نے سرکاری محکموں کی طرف سے رپورٹس آنے کے بعد درخواست نمٹا دی۔

تفصیلات کے مطابق لاہور ہائی کورٹ میں ماحولیاتی آلودگی سے متعلق درخواست پر سماعت ہوئی ،جس میں بتایا گیا کہ عدالت کے حکم پر لاہورمیں 27ہزار510 درخت لگا دیے گئے، پنجاب انوائر منٹل پروٹیکشن ایجنسی نے درخت لگانے کی تصدیق کردی ہے۔

عدالت نے سرکاری محکموں کی رپورٹس آنے کے بعد درخواست نمٹا دی۔

خیال رہے کہ منصوبوں کے لئے درخت کی کٹائی کے خلاف درخواست دائرکی گئی تھی، جس پر عدالت نے محکموں کو شہر میں درخت لگانے کا حکم دیا تھا۔

یاد رہے جنوری میں سپریم کورٹ لاہور رجسٹری ماحولیاتی آلودگی کےبڑھنے ، پانی کی آلودگی اور اسپتالوں کےفضلہ جات ٹھکانےنہ لگانے سے متعلق کیسز کی سماعت پر چیف جسٹس نے چھ مقامات پرآلودگی جانچ کر رپورٹ طلب کرلی جبکہ سیکرٹری ماحولیات کو وارننگ دی تھی۔

ماحولیاتی آلودگی سے متعلق مقدمے میں سپریم کورٹ نے حکم دیا تھا کہ سموگ کمیشن رپورٹ مرتب کرکے نو جون کوپیش کی جائے ۔۔چیف جسٹس نے متنبہ کیا صحت معاملہ ہے،اس پرتاخیربرداشت نہیں کی جائےگی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں