دوسرا ٹی ٹوئنٹی: پاکستان نے ویسٹ انڈیز کو 161 رنز کا ہدف دے دیا -
The news is by your side.

Advertisement

دوسرا ٹی ٹوئنٹی: پاکستان نے ویسٹ انڈیز کو 161 رنز کا ہدف دے دیا

دبئی: پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان کھیلے جانے والے دوسرے ٹی 20 میچ  میں پاکستان نے مخالف ٹیم کو جیت کیلئے 161 رنز کا ہدف دیا ہے، پاکستان کے مقررہ بیس اوورز میں چار  کھلاڑی آؤٹ ہوئے،

اس سے قبل ؤویسٹ انڈیز کی ٹیم نے ٹاس جیت کر قومی کرکٹ ٹیم کو پہلے بیٹنگ کی دعوت دی تھی۔

پاکستان کی جانب سے اوپنر شرجیل خان اور خالد لطیف اوپننگ کرنے آئے۔ تاہم شرجیل جلد ہی 2 کے انفرادی اسکور پر بدری کی گیند پر بولڈ ہو گئے۔
خالد لطیف نے 39 رنز بنائے، وہ رن آؤٹ ہو ئے جبکہ بابر اعظم 19 کے انفرادی اسکور پر بریتھویٹ کی گیند پر پولارڈ کے ہاتھوں کیچ آؤٹ ہو گئے۔

شعیب ملک 37 رنز بنا کر براوو کی گیند پر پولارڈ کے ہاتھوں کیچ ہو گئے۔ سرفراز 45 کے انفرادی سکور پر ناٹ آؤٹ رہے جبکہ عمر اکمل نے کوئی رن نہیں بنایا۔

ویسٹ انڈیز کے کپتان نے ٹاس جیتنے کے بعد گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ’’کل کھیلے جانے والے میچ میں گیند بہت زیادہ گھیلی ہوگئی تھی تاہم کل کی شکست سے سیکھنے کی کوشش کی ہے اور امید ہے آج ہم پاکستانی اسپینرز کو کھیلے کی کوشش کریں گے‘‘۔

ان کا کہنا تھا کہ ’’پچ سلو ضرور ہے تاہم اس میں کوئی بہت مشکل نہیں ہے رات کو اوس کی وجہ سے گیند پھسلے گی اور یہ ہماری جیت میں اہم کردار ادا کرسکتی ہے، انہوں نے مزید کہا کہ آج ویسٹ انڈین ٹیم اپنا روایتی جارحانہ کھیل پیش کرے گی‘‘۔

پڑھیں:  پہلا ٹی ٹوئنٹی : پاکستان نے ویسٹ انڈیز کو 9 وکٹوں سے شکست دے دی

 پاکستان کے کپتان سرفراز احمد نے کہا کہ ’’کل کی جیت سے کھلاڑیوں کے حوصلے بہت بلند ہوئے ہیں اور اہم گزشتہ میچ کی طرح آج بھی کھیل پیش کرنے کی کوشش کریں گے، فتح کے سلسلے کو برقرار رکھنے کے لیے ٹیم میں کوئی تبدیلی نہیں کی گئی۔

پاکستانی فاسٹ باؤلر محمد عامر کو ٹیم میں متخب کرنے کے حوالے سے پوچھے گئے سوال پر سرفراز نے کہا کہ ’’اُن کی ابھی شادی ہوئی ہے اس لیے منتخب نہیں کیا گیا‘‘۔

یاد رہے دو روزہ ٹی ٹوئنٹی میچ کی سیریز میں پاکستان کو ویسٹ انڈیز کے مقابلے میں 1-0 کی برتری حاصل ہے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں