The news is by your side.

Advertisement

دوسرا ٹیسٹ میچ: پاکستان اورانگلینڈ آج آمنےسامنے ہوں گے

لیڈز: پاکستان اورانگلینڈ کے درمیان دو میچوں پرمشتمل ٹیسٹ سیریز کا دوسرا ٹیسٹ میچ آج لیڈز کے میدان میں کھیلا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان دوسرا ٹیسٹ میچ لیڈز میں کھیلا جائے گا، میچ پاکستانی وقت کے مطابق دوپہر تین بجے شروع ہوگا۔

پاکستان نے گزشتہ روز انگلینڈ کے خلاف دوسرے ٹیسٹ میچ کے لیے ٹیم کا اعلان کیا تھا اورٹیم میں ایک تبدیلی کرتے ہوئے بابراعظم کی جگہ عثمان صلاح الدین کو قومی ٹیم کا حصہ بنا لیا۔

عثمان صلاح الدین دو ون ڈے میچوں میں پاکستان کی نمائندگی کا اعزاز رکھتے ہیں تاہم انہوں نے اب تک ٹیسٹ کرکٹ میں پاکستان کی نمائندگی نہیں کی اور آج وہ انگلیند کے خلاف دوسرے ٹیسٹ میچ میں ڈیبیو کریں گے۔

دوسری جانب انگلینڈ کے آل راؤنڈربین اسٹوکس کی ہیمسٹرنگ انجری کی وجہ سے میچ میں شرکت مشکوک ہوگئی ہے۔

انگلینڈ نے بین اسٹوکس کی انجری کو مدنظر رکھتے ہوئے سیم کیورن کو اسکواڈ میں طلب کرلیا ہے اور اگربین اسٹوکس نہ کھیلے تو سیم کیورن کو ڈیبیو کرایا جاسکتا ہے۔

میزبان ٹیم انگلینڈ کے خلاف دوسرے ٹیسٹ میچ کے لیے قومی ٹیم کے اسکواڈ میں سرفراز احمد کپتان، امام الحق، اظہرعلی، حارث سہیل، اسد شفیق، شاداب خانم فہیم اشرف، حسن علی، محمد عامر، عثمان صلاح الدین اور محمد عباس شامل ہیں۔

لارڈ ٹیسٹ : پاکستان کی نو وکٹوں سے شاندار فتح

خیال رہے کہ 27 مئی کو قومی کرکٹ ٹیم نے لارڈز ٹیسٹ میں انگلینڈ کو نو وکٹوں سے شکست دے کر شاندار فتح اپنے نام کی تھی۔

واضح رہے کہ پاکستان اور انگلینڈ کے مابین لارڈز کے میدان میں اب تک کل 15 ٹیسٹ میچز کھیلے گئے ہیں جس میں سے 4 میچز میں انگلینڈ اور 5 میچز پاکستان نے اپنے نام کیے جبکہ 6 میچز نتیجہ خیز ثابت نہ ہوسکے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں