The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں 2گھنٹوں کے دوران مختلف علاقوں سے 3 لاشیں برآمد

کراچی : شہر قائد میں 2گھنٹوں میں مختلف علاقوں سے 3 لاشیں برآمد ہوئیں ، لاشیں گلستان جوہر،بن قاسم اوربلدیہ سے ملی ہیں، لاشوں کو اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں 2گھنٹوں کے دوران گلستان جوہر،بن قاسم اوربلدیہ سے 3لاشیں برآمد ہوئیں ، جس میں سے گلستان جوہر بلاک 7سے 11سالہ لڑکی کی تشددزدہ لاش ملی، پولیس کا کہنا ہے کہ مقتولہ لڑکی کی شناخت فاطمہ دختراعجاز کےنام سےہوئی۔

دوران تفتیش پڑوسی نے بیان میں بتایا کہ لڑکی جھگیوں میں رہتی تھی اور چچا تشدد کرتاتھا ، جس کے بعد پولیس نے چچا چچی کو شامل تفتیش کرلیا ہے ، پوسٹمارٹم رپورٹ کے بعد کارروائی کریں گے۔

پولیس کے مطابق 11سالہ یتیم بچی فاطمہ کو تشدد کر کے ہلاک کیا گیا ، بچی کی گردن پر گلا گھونٹنے کےنشانات ہیں، مقتول بچی اپنے چچا ندیم کے ساتھ رہتی تھی ،پولیس
کراچی:بچی کے چچا کو حراست میں لے لیا گیا ہے،پولی

دوسرے واقعے میں بن قاسم تھانہ کی حدود سےایک شخص کی تشددزدہ لاش ملی ہے، ریسکیوذرائع کا کہنا ہے کہ 40 سالہ کریم بخش کی لاش جناح اسپتال منتقل کردی گئی ہے ، کریم بخش علی محمد گوٹھ میں اکیلا رہائش پذیرتھا۔

اسی طرح بلدیہ جنگل اسکول کے قریب سے60سالہ شخص کی لاش ملی ، 60سالہ شخص کی شناخت نہیں ہوسکی،لاش کو سول اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں