The news is by your side.

Advertisement

تین برقع پوش ڈاکوؤں کا عبرت ناک انجام

مٹیاری: صوبہ سندھ کے شہر مٹیاری کے ایک علاقے میں 3 برقع پوش ڈکیت اپنی واردات میں بری طرح ناکام رہے، علاقہ مکینوں نے انھیں واردات کے دوران قابو کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق مٹیاری میں برقع پوش 3 ڈاکوؤں نے ایک گھر میں گھس کر ڈکیتی کی کوشش کی، تاہم گھر کے افراد اور علاقہ مکینوں نے ڈکیتی ناکام بناتے ہوئے تینوں کو دھر لیا۔

علاقہ مکینوں نے ملزمان کی پٹائی کر کے خوب درگت بنائی اور پھر پولیس کے حوالے کر دیا۔

پولیس کا کہنا ہے کہ تینوں برقع پوش ملزمان پر کئی مقدمات درج ہیں، ملزمان میں اللہ ڈنو، عاشق اور ایک نامعلوم ڈکیت شامل ہے۔

واردات کی اطلاع ملنے کے بعد پولیس نے جائے وقوعہ کی تلاشی لی تو گھر کی چھت سے اسلحہ بھی برآمد ہوا، جسے قبضے میں لے لیا گیا۔

یاد رہے کہ گزشتہ ہفتے مٹياری شہر میں ایک ہی رات میں ڈکیتی کی 2 وارداتیں کی گئی تھیں، مٹیاری مین شیر شاہ کالونی سے موٹر سائیکل چوری ہوئی، اور شہر کے مین بس اسٹاپ پر ایک بیکری سے 2 نامعلوم موٹر سائیکل سوار ملزمان نے اسلحے کے زور پر 45 ہزار روپے کیش اور 50 ہزار کا موبائل فون لوٹا۔

گزشتہ ماہ اے آر وائی نیوز کی ٹیم سر عام نے مٹیاری میں ایک اسٹنگ آپریشن بھی کیا تھا، جس میں ٹیم سرِعام نے پولیس افسران کی رشوت خوری کے ویڈیوز سامنے لائے تھے، جس پر ایس ایس پی مٹیاری کے دفتر میں رشوت خور پولیس افسران نے ہنگامہ مچایا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں