The news is by your side.

Advertisement

33 ویں قومی کھیلوں کی میزبانی خیبر پختونخواہ کرے گا

پشاور: 33 ویں قومی کھیلوں کی میزبانی خیبر پختون خواہ کرے گا، قومی کھیل 21 سے 27 اکتوبر تک پشاور میں ہوں منعقد ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق ملک میں 8 سال بعد قومی کھیلوں کا انعقاد ہو رہا ہے، 33 ویں قومی کھیلوں کی میزبانی خیبر پختون خواہ کرے گا، یہ 21 سے 27 اکتوبر تک جاری رہیں گے۔

کے پی کے سینئر وزیر عاطف خان نے اس سلسلے میں ایک اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے کہا کہ قومی کھیلوں سے صوبے کا ایک مثبت تشخص سامنے آئے گا۔

انھوں نے کہا کہ قومی کھیلوں کے انعقاد پر17 کروڑ روپے خرچ ہوں گے، ان کھیلوں سے صوبے میں سیاحت کو بھی فروغ حاصل ہوگا۔

سینئر وزیر کا کہنا تھا کہ افتتاحی تقریب میں وزیر اعظم عمران خان شریک ہوں گے، جب کہ اختتامی تقریب میں صدر مملکت عارف علوی شرکت کریں گے۔

یہ بھی پڑھیں:  خیبر پختونخوا: نجی اسکولوں میں ریکارڈ شدہ قومی ترانہ چلانے پر پابندی عائد

اجلاس میں پاکستان اولمپک ایسوسی ایشن کے صدر عارف حسن نے کہا کہ میں وزیر اعلی کے پی کا شکر گزار ہوں، امید ہے بہتر کھیلوں کا انعقاد ہو گا، قومی کھیلوں کے اس ایونٹ میں 22 مختلف کھیلوں کے مقابلے ہوں گے۔

عارف حسن نے بتایا کہ ایونٹ میں 9 ہزار کھلاڑی اور حکام شرکت کریں گے، یہ کھیل مختلف شہروں میں منعقد ہوں گے، افغانستان سے بھی نمائندہ وفد کھیلوں میں شرکت کرے گا۔

دریں اثنا، اجلاس میں کے پی میں سیاحتی مقامات پر کیمپنگ پاڈز لگانے کا حتمی فیصلہ کیا گیا، یہ کیمپنگ پاڈز گبین جبہ، گولن گول، بیاڑی، اناکڑ اور الائی میں لگائے جائیں گے۔ سینئر وزیر نے تمام کیمپنگ پاڈز عید سے پہلے پہلے لگانے اور تمام سیاحتی مقامات پر ریسٹ ایریاز کی فراہمی کے احکامات بھی جاری کیے۔

اجلاس میں ٹور ازم پولیس کی تعیناتی سمیت سیاحتی مقامات پر بس سروس کے حوالے سے بھی غور ہوا، سینئر وزیر نے کہا کہ سیاحتی مقامات پر صفائی کی صورت حال ہر حال میں یقینی بنانا ہوگی-

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں