The news is by your side.

Advertisement

تین بہادر کا کراچی میں رنگارنگ پریمیئر، عوام کی بھرپور شرکت

کراچی: اے آر وائی فلمز اور وادی اینی میشن کی مشترکہ پیشکش تین بہادر رائز آف دی واریئرز کا رنگا رنگ پریمیئر کراچی میں منعقد کیا گیا، پریمیئر میں عوام کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی فلمز اور وادی اینی میشن کی مشترکہ پیشکش تین بہادر رائز آف دی واریئرز کل سینما گھروں کی زینت بنے گی، کراچی میں رنگا رنگ پریمیئر کا انعقاد کیا جسے مداحوں کی جانب سے بے حد سراہا گیا۔

فلم کے پریمیئر میں اداکار و ہدایت کار سمیت مختلف شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والے افراد نے شرکت کی اور فلم کی کہانی کو سراہا۔

پریمیئر میں وسیم اکرم کی اہلیہ شنیرا اکرم، بلال عباس خان، ماریا خان، ثروت گیلانی، شرمین عبید چنائے سمیت دیگر اداکاروں کی شرکت کی۔

ماریا خان نے اپنے پیغام میں کہا کہ ’تین بہادر کے حوالے سے میں بہت پرجوش ہیں، ہماری اینی میٹڈ فلم بہت اچھی ہوتی ہیں، ہر کسی کے اندر ایک بچہ ہوتا ہے میں بھی اسی لیے فلم دیکھنے کے لیے آئی ہوں۔‘

اداکار اعجاز اسلم کا کہنا تھا کہ اینی میٹڈ فلمیں بھی پاکستانی فلم انڈسٹری کا مستقبل ہے، تین بہادر رائز آف دی واریئرز بچوں کو بے حد پسند آئے گی۔

فلم کے تین کردار سعدی، کامل اور آمنہ کی ہوشیاری اور روشن بستی کو بچانے کے لیے ان کی بہادری بچوں کے لیے مثال بن گئی ہے۔

پریمیئر دیکھنے کے بعد بچوں کا کہنا تھا کہ اے آر وائی بچوں کے لیے بہت اچھی فلمیں بناتا ہے، ہمیں فلم دیکھ کر یہ سبق ملا کہ پریشانی میں مبتلا لوگوں کی مدد کرنا چاہئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں