The news is by your side.

Advertisement

پنجاب میں پتنگ بازی سے مزید 4 افراد شدید زخمی، وزیر اعلیٰ کا نوٹس

فیروزوالا: صوبہ پنجاب میں پتنگ بازی پر پابندی کے باوجود ضلع شیخوپورہ کے علاقے فیروزوالا میں پتنگ کی ڈور پھرنے سے چار افراد شدید زخمی ہو گئے۔

تفصیلات کے مطابق پابندی عاید ہونے کے باوجود پنجاب میں پتنگ بازی جاری ہے، فیروزوالا کے کوٹ عبدالماک میں چار افراد گلے میں پتنگ کی ڈور پھرنے سے شدید زخمی ہو کر اسپتال پہنچ گئے۔

وزیرِ اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے کوٹ عبدالمالک میں پتنگ بازی کے واقعات کا نوٹس لے لیا، پتنگ بازی کے سلسلے میں غفلت برتنے پر ایس ایچ او تھانہ فیکٹری ایریا کو معطل کر دیا گیا۔

وزیرِ اعلیٰ پنجاب نے پابندی کے باوجود پتنگ بازی کے واقعات پر برہمی کا اظہار کرتے ہوئے اعلان کیا کہ پتنگ بازی پر متعلقہ تھانے کے ایس ایچ او کے خلاف ایکشن لیا جائے گا۔

وزیر اعلیٰ عثمان بزدار نے کہا کہ جس تھانے کی حدود میں پتنگ بازی ہوگی، اس علاقے کے ایس ایچ او کے خلاف ایکشن لیا جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں:  بسنت منانے کی اجازت اگلے سال دی جائے گی

پنجاب کے وزیرِ اعلیٰ نے متعلقہ حکام کو سختی سے ہدایت کی کہ پتنگ بازی کی پابندی کے قانون پر سختی سے عمل درآمد کرایا جائے۔

خیال رہے کہ 2 فروری کو لاہور ہائی کورٹ نے بسنت منانے کے اعلان کے خلاف درخواستوں پر تحریری حکم نامے میں کہا تھا کہ پنجاب حکومت نے یقین دہانی کرائی ہے کہ رواں برس بسنت منانے کی اجازت نہیں دے گی، متوازن اور سنجیدہ فیصلوں کے بعد ہی بسنت کی اجازت دی جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں