The news is by your side.

Advertisement

تھائی لینڈ میں غار میں پھنسے فٹبال ٹیم کے 6 کھلاڑیوں کو نکال لیا گیا

بینکاک: تھائی لینڈ میں غار میں پھنسے فٹبال ٹیم کے 6 کھلاڑیوں کو نکال لیا گیا ہے، کھلاڑی اور کوچ 2 ہفتے سے زائد عرصے تک غار میں پھنسے ہوئے تھے۔

غیر ملکی خبررساں ادارے کے مطابق تھالینڈ میں غار میں پھنسے فٹبال ٹیم کے 6 ننھے کھلاڑیوں کو غار سے باحفاظت نکال لیا گیا ہے، مزید کھلاڑیوں کو نکالنے کے لیے ریسیکیو آپریشن جاری ہے۔

تھائی لینڈ حکام کے مطابق 12 کھلاڑی اور کوچ 2 ہفتے سے زائد عرصے تک غار میں پھنسے رہے تھے، مزید کھلاڑیوں کو نکالنے کے لیے ریسیکیو آپریشن جاری ہے جبکہ غار سے نکالے گئے بچوں کو طبی امداد دی جارہی ہے۔

واضح رہے کہ تھائی لینڈ کے غار میں پھنسے ہوئے 12 لڑکوں کو اور کوچ کو بچانے کے لیے جانے والا تھائی لینڈ کی بحریہ کا ایک سابق غوطہ خور ہلاک ہوگیا تھا۔

مذکوہ غوطہ خور نے کچھ عرصہ قبل تھائی لینڈ نیوی کی نوکری چھوڑ دی تھی، تاہم وہ غار میں پھنسے ہوئے 12 بچوں کے گروپ کو بچانے کے لیے کیے جانے والے آپریشن میں مدد فراہم کرنے کے لیے واپس آگئے تھے۔

مزید پڑھیں: تھائی لینڈ: غار میں پھنسے ننھے فٹبالرز کو بچانے والا غوطہ خور ہلاک

یاد رہے کہ تھائی لینڈ کے غار میں پھنسے بچوں سے ان کے والدین کے رابطے کے لیے ٹیلیفون لائن بچھائی گئی تھی جو ناکام ہوگئی تھی تاہم بچوں نے والدین کو خط کے ذریعے اپنی خیریت سے آگاہ کیا تھا۔

خیال کیا جا رہا ہے کہ مسلسل نو دنوں سے پھنسے رہنے کے باعث وہ لوگ کافی کمزور اور بیمار ہو چکے ہیں، جس سے تمام لوگوں کو نکالنے کا آپریشن کافی پیچیدہ ثابت ہو سکتا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں