شارجہ: ٹریفک قوانین کی خلاف ورزی پر 435 بائیکز اور سائیکلز ضبط sharjah-police
The news is by your side.

Advertisement

شارجہ: ٹریفک قوانین کی خلاف ورزی پر 435 بائیکز اور سائیکلز ضبط

شارجہ : متحدہ عرب امارات کی پولیس نے ٹریفک حادثات میں کمی کے لیے چلائی گئی مہم کے دوران قوانین کی پاسداری نہ کرنے کے جرم میں 435 موٹرسائیکلیں اور سائیکلیں ضبط کرلیں۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ عرب امارات کی ریاست شارجہ کی پولیس نے ٹریفک قوانین پر عمل درآمدی کی مہم کے دوران ہفتے کے روز موٹر بائیک اور سائیکلوں کے خلاف کارروائی کرتے ہوئے سیکڑوں بائیکز اور سائیکلز ضبط کرلیں۔

شارجہ پولیس کے ٹریفک کنٹرول ڈپارٹمنٹ کے سربراہ میجر محمد السحری کا کہنا ہے کہ پولیس نے شارجہ میونسیپلٹی اور ماحولیاتی ادارے کے تعاون سے ٹریفک قوانین کے حوالے سے مہم کا آغاز کیا ہے۔

میجر محمد السحری کا کہنا تھا کہ پولیس کی جانب سے مذکورہ مہم کا مقصد ان سائیکل اور بائیک سواروں کے خلاف کارروائی کرنا ہے جو ٹریفک حادثات کا باعث بنتے ہیں۔

سربراہ ٹریفک پولیس نے بتایا کہ مہم کا مقاصد میں بغیر لائسنس بائیک پر کرتب دکھانے والے افراد اور موٹر سائیکلوں کے انجن کو آلٹر کروانا اور رہائشیوں کو پریشان کرنے والے ڈرائیوروں اور ٹریفک کے مخالف سمت اور ہائی پر سائیکل چلانے والوں کے خلاف کارروائی ہے۔

اماراتی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ شارجہ پولیس کی جانب سے وارننگ جاری کی گئی ہے جو موٹر سائیکل اور سائیکل سوار ٹریفک قوانین کی خلاف کریں گے ان کی سائیکل، بائیک ہمیشہ کے لیے ضبط کرلی جائے گی۔

میجر محمد السحری کا کہنا تھا کہ مہم کے دوران ٹریفک پولیس کا اہم ہدف وہ بائیک اور سائیکل سوار ہوں گے جو سفر کے دوران ہیلمٹ اور حفاظتی جیکٹ نہیں پہنتے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں