The news is by your side.

Advertisement

سوات میں شدید زلزلہ، شدت 5.3 ریکارڈ

سوات: خیبر پختونخوا زلزلے کے شدید جھٹکوں سے لرز اٹھا، ضلع سوات میں زلزلے کی شدت 5.3 تھی، لوگ خوف و ہراس میں گھروں اور دکانوں سے باہر نکل آئے۔

تفصیلات کے مطابق زلزلے کے جھٹکے اسلام آباد اور پشاور میں بھی محسوس کیے گئے۔ زلزلہ پیما مرکز کا کہنا ہے کہ زلزلے کا مرکز افغانستان تاجکستان بارڈر پر تھا۔

خیبر پختونخوا کے مختلف علاقوں شانگلہ، بٹگرام، مردان، ایبٹ آباد اور گردونواح میں بھی زلزلے کے جھٹکے محسوس کیے گئے جس کے باعث لوگوں میں خوف و ہراس پھیل گیا۔

چترال، مالاکنڈ، صوابی اور کوہاٹ میں بھی زلزلہ محسوس کیا گیا، لوگ کلمہ طیبہ کا ورد کرتے ہوئے گھروں اور دکانوں سے باہر آگئے۔

زلزلہ پیما مرکز کے مطابق زلزلے کی شدت 5.3 اورگہرائی 187 کلومیٹر تھی، جب کہ اس کا مرکز افغانستان اور تاجکستان بارڈر پر تھا۔

پنجاب، خیبر پختونخوا اور اسلام آباد میں 24گھنٹے میں دوسری بار زلزلہ

واضح رہے کہ ایک دن قبل بھی پنجاب اور خیبر پختونخوا کے متعدد علاقوں میں چوبیس گھنٹوں میں دو بار زلزلہ آیا، جس کی شدت 6.4 ریکارڈ کی گئی تھی جب کہ زیر زمین اس کی گہرائی 97 کلومیٹر تھی۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز بھی زلزلے کا مرکز افغانستان اورتاجکستان کے سرحدی علاقے میں تھا اور اس کا دورانیہ تقریباََ 7 سے 8 سیکنڈ تک تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں