The news is by your side.

Advertisement

دماغی اور جسمانی صحت کے لیے سفر کے 5 فوائد

دماغی صحت کا خیال رکھنے کے لیے مختلف ورزشوں، اچھی نیند اور متوازن غذا کے بارے میں تو آپ جانتے ہی ہوں گے لیکن کیا آپ کو یہ بھی معلوم ہے کہ اس کے لیے سفر کرنا بھی بہت مفید ثابت ہوتا ہے؟

ماہرین کہتے ہیں کہ سفر ہمیشہ نفسیاتی صحت پر مثبت طور پر اثر انداز ہوتا ہے، لیکن بدقسمتی سے بہت سے لوگوں کو سفر کی اہمیت کا احساس نہیں ہے اور یہ بھی معلوم نہیں ہوتا کہ کس طرح سفر قوت مدافعت کو اور موڈ کو بہتر بناتا ہے، افسردگی کا مقابلہ کرتا ہے، اور دماغی صحت کو بہتر بناتا ہے۔

جب آپ سفر کی منصوبہ بندی کرتے ہیں تو اس کے مثبت اثرات شخصیت پر بھی پڑتے ہیں، اس حوالے سے بولڈ اسکائی ویب سائٹ کی ایک رپورٹ میں سفر کے ایسے پانچ فوائد بتائے گئے ہیں جو دماغ اور جسمانی صحت پر مرتب ہوتے ہیں۔

دماغی صحت: سفر دماغ کو مزید وسعت دینے میں مدد کرتا ہے، کیوں کہ نئے تجربات سے علم میں وسعت اور لچک آتی ہے اور دماغ کو عروج ملتا ہے، جب کہ معمول کے شب و روز کے مسائل اور پریشانیاں بھی پیچھے رہ جاتی ہیں، جس سے دماغ کو مضبوط ہونے کا وقت مل جاتا ہے۔

جسمانی قوت مدافعت: سفر جسمانی قوت مدافعت کے نظام کی نشوونما میں معاون ہوتا ہے جو کرونا وائرس سے بچنے میں مدد دیتا ہے، کیوں کہ سفر کے دوران مختلف قسم کی آب و ہوا سے واسطہ پڑتا ہے، جسمانی سرگرمی بڑھ جاتی ہے اور ذہن بھی استحکام حاصل کرتا ہے، جس سے قوت مدافعت پر اثرات مرتب ہوتے ہیں۔

فیصلہ سازی پر اثر: کیا آپ جانتے ہیں کہ سفر فیصلے کرنے میں سکون اور لچک کا بھی باعث بنتا ہے؟ جب آپ نئے ممالک اور خطوں کا سفر کرتے ہیں تو آپ کا ذہن آپ کو مختلف ماحول اور ثقافتوں کے مطابق ڈھالنے میں مدد فراہم کرتا ہے، جس کے نتیجے میں جسمانی اور ذہنی طور پر مختلف مہارتیں حاصل ہوتی ہیں، اور فیصلہ سازی اور دوسروں کے ساتھ اچھا سلوک کرنے کی تربیت ملتی ہے۔

دل کی بیماری سے بچاؤ: سفر کرنے والے افراد کو بہت کم ذہنی مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے جیسا کہ تناؤ، اضطراب، مایوسی یا افسردگی وغیرہ۔ ایک تحقیق سے پتا چلا ہے کہ جو لوگ بہت زیادہ سفر کرتے ہیں وہ دل کی پریشانیوں اور دل کے دورے کی شاذ و نادر ہی شکار ہوتے ہیں۔

مجموعی اچھی صحت: جیسا کہ سفر انسانی دماغ اور روحانی حالت پر اثر انداز ہوتا ہے، اور اس کا اظہار جسمانی اثر سے جھلکتا ہے، انسان میں صبر پیدا ہوتا ہے۔ سفر شفا یابی اور اچھی صحت میں معاونت کرتا ہے، خاص طور پر سمندر کے ذریعے سفر کرنا بہت مفید ہوتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں