The news is by your side.

Advertisement

چائے کے بارے میں پانچ بڑی غلط فہمیاں

چائے جہاں دنیا بھر میں سب سے زیادہ استعمال ہونے والی مشروب ہے وہیں اس سے متعلق ایسی طبی فوائد کے حوالے سے باتیں گڑھی گئی ہیں جس کا حقیقت سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

چائے کے نقصانات اور فوائد پر عرصہ دراز سے بحث چل رہی ہے، اور ایسی پانچ بڑی غلط فہمیاں بھی چائے کے حوالے سے پائی جاتی ہیں، جس پر نہ صرف لوگ عمل کرتے ہیں بلکہ باقاعدگی سے دوسروں کو بھی اس پر عمل کرنے کی تلقین کرتے ہیں۔ چلیں ہم آپ کو ان پانچ غلط فہمیوں سے آگاہ کرتے ہیں۔

سبزچائے کے استعمال سے وزن کم ہوتا ہے

محقیقین کا کہنا ہے کہ معاشرے میں ایک رائے یہ بھی پائی جاتی ہے کہ سبزچائے کے استعمال سے وزن کم ہوتا ہے، حالاں کہ یہ سرے سے غلط ہے، بلکہ سبزچائے میں کم مقدار میں ڈرگ کی ایک ایسی قسم پائی جاتی ہے جو صحت کے لیے مضر بھی ہوسکتی ہے، جو لوگ کہتے ہیں دن میں 4 سے 5 کپ گرین ٹی پیئیں تو وزن کم ہوتا ہے تو یہ غلط ہے۔

چائے میں دودھ ملانے سے طبی فوائد ختم ہوجاتے ہیں

کیمیائی سے متعلق ایک تحقیقی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ کچھ لوگ کہتے یہں چائے میں دودھ ملانے سے اس کے طبی فوائد ختم ہوجاتے ہیں اور صحت پر کوئی اثر نہیں ہوتا، دراصل ایسی سوچ غلط ہے، دودھ میں کیلشیم پایا جاتا ہے جس کے استعمال سے ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں اور یقینی طور پر یہ صحت کے لیے بہت مفید ہے۔

سبزچائے کالی چائے سے زیادہ صحت بخش ہے

اسی طرح یہ بھی کہا جاتا ہے کہ سبز چائے کالی چائے سے زیادہ صحت بخش ہے لیکن تحقیق سے یہ بات ثابت ہوئی کہ دونوں چائے میں صرف رنگ کے علاوہ اور کوئی فرق نہیں ہے، دونوں کے طبی اور صحت بخش فوائد ایک جیسے ہی ہیں، اینٹی آکسیڈنڈ نامی اجزا جسمانی نشونما میں معاون کرتا ہے۔

عام چائے کے مقابلے میں ٹی بیگ بہتر ہے

یہ بہت آسان ہے کہ ٹی بیگ اٹھایا اور پانی میں ڈبو کر چائے بنالی، لیکن اس کے مقابلے میں عام چائے جو باقاعدہ دودھ، پتی اور چینی کی مدد سے بنتی ہے زیادہ فائدے مند ہے، ٹی بیگ پر گرد چپکنے اور بعد میں کچرا بننے کا بھی سسب ہے۔ کینیڈا کے ماہرین نے ٹی بیگز کے استعمال کو خوفناک قرار دیتے ہوئے انکشاف کیا ہے کہ اس کی چائے پینے والے پلاسٹک کے اربوں ذرات اپنے اندر لے جاتا ہے۔

جڑی بوٹیوں والی چائے میں نشہ نہیں ہوتا

عام روایت ہے کہ جڑی بوٹیوں والی چائے میں کیفین(نشے والی اجزا) نہیں ہوتی، بلکہ حقیقت اس کے برعکس ہے، جڑی بوٹیوں والی زیادہ ترچائے میں کیفین ملی ہوتی ہے، بعض ماہرین اسے چائے ماننے لیے بھی تیار نہیں ہیں جو درختوں کے بیج، پھلوں اور شاخوں کے ریشوں سمیت دیگر اشیا سے مل کر بنتی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں