The news is by your side.

Advertisement

فیصل آباد: 5 سالہ بچی میرب کا قاتل پکڑا گیا

فیصل آباد: پنجاب کے شہر فیصل آباد میں 5 سالہ معصوم بچی میرب کے ساتھ زیادتی اور اس کے قتل کا مجرم پکڑ میں آ گیا، پولیس کا کہنا ہے کہ قاتل سوتیلا باپ ہے۔

تفصیلات کے مطابق فیصل آباد میں مبینہ زیادتی کے بعد قتل کی گئی میرب کا پوسٹ مارٹم بھی آج مکمل ہو گیا ہے، رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ بچی کو زیادتی کے بعد گلا دبا کر قتل کیا گیا۔

پولیس کا کہنا ہے کہ 5 سال کی میرب کا قاتل سوتیلا باپ نکلا ہے، ملزم شہزاد مسیح دوران تفتیش بار بار بیان بدل رہا تھا، جس پر شک ہوا، ملزم نے دوران تفتیش بچی سے زیادتی اور قتل کا اعتراف بھی کر لیا۔

پولیس نے آج بچی کی والدہ کی مدعیت میں مقدمہ بھی درج کر لیا ہے، والدہ نے اپنے دل خراش بیان کہا کہ میرب اپنے دادا کے ساتھ دودھ لینےگئی تھی اور راستے میں پیچھے سے غائب ہو گئی۔

بچی کی والدہ کا کہنا ہے کہ تلاش کرنے پر بچی کی لاش گھر کے قریب سے ملی، انھوں نے مطالبہ کیا کہ میری بیٹی قتل کرنے والے ملزم کو پھانسی یا میری آنکھوں کے سامنے گولی ماری جائے۔

ایک اور ننھی کلی مبینہ زیادتی کے بعد قتل

پولیس کا کہنا ہے کہ پانچ سالہ بچی گزشتہ روز گھر سے باہر کھیلتے ہوئے لا پتا ہوئی تھی اور پھر اس کی لاش کھیتوں سے ملی، مجرم نے زیادتی کے بعد شناخت ظاہر ہونے کے خوف سے بچی کو گلا دبا کر قتل کیا۔

بچی کی والدہ نے 3 ماہ قبل دوسری شادی کی تھی، پولیس نے سوتیلے باپ کو بھی شامل تفتیش کر لیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں