The news is by your side.

Advertisement

سندھ حکومت نے چند گھنٹے پہلے یونیورسٹیز کھولنے کے حوالے سے اہم اعلان کردیا

کراچی: سندھ حکومت نے پیر سے صوبے بھر کی تمام جامعات اور تعلیمی ادارے 100 فیصد حاضری کے ساتھ کھولنے کے حوالے اہم اعلان کردیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق سندھ حکومت نے صوبے بھر میں تمام جامعات و تعلیمی بورڈز پیر سے 100 فیصد حاضری کے ساتھ کھولنے کا اعلان کردیا۔ صوبائی وزیر برائے جامعات نے کہا کہ تمام نجی و سرکاری جامعات کل پیر سے 100 فیصد حاضری کے ساتھ کھولی جائیں گی۔

انہوں نے بتایا کہ نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر (این سی او سی) کے فیصلے کی روشنی میں کل بتاریخ گیارہ اکتوبر سے سندھ بھر کی جامعات میں طالب علموں اور اساتذہ کی 100 فیصد حاضری ہوگی۔

صوبائی وزیر کا کہنا تھا کہ ویکسینیشن کے عمل کو یقینی بنانے کے  لیے محکمہ صحت کے ملازمین جامعات میں اپنا کاونٹر لگائیں گے، 12 سال اور اس سے زائد د عمر کے طلبا کی ویکسینیشن لازمی ہوگی۔

یاد رہے کہ گزشتہ ہفتے نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر نے ملک بھر میں کرونا کی صورت حال کو اطمینان بخش قرار دیتے ہوئے تعلیمی ادارے، نجی و سرکاری دفاتر 100 فیصد حاضری کے ساتھ کھولنے کا اعلان کیا تھا جبکہ کاروباری اوقات کار بھی بڑھا دیے گیے تھے۔

این سی او سی کے اعلانات کی روشنی میں اسکولز نے عمل درآمد گزشتہ ہفتے سے ہی شروع کردیا تھا، اب کل سے سندھ کی تمام یونیورسٹیز بھی 100 فیصد حاضری کے ساتھ کھلیں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں