The news is by your side.

Advertisement

پنجاب، خیبر پختونخوا اور اسلام آباد میں 24گھنٹے میں دوسری بار زلزلہ

اسلام آباد : اسلام آباد سمیت خیبر پختونخوا اور پنجاب کے مختلف شہر 24 گھنٹے میں دوسری بار لرز اٹھے، جس کے باعث لوگ خوف و ہراس میں گھروں سے باہر نکل آئے۔

تفصیلات کے مطابق ملک کے مختلف علاقوں میں زلزلے کے جھٹکے محسوس کئے گئے، زلزلہ پیما مرکز کے مطابق زلزلےکی شدت 6.4ریکارڈ کی گئی جبکہ زیر زمین میں اس کی گہرائی 97کلومیٹرتھی۔

زلزلے کا مرکز افغانستان اورتاجکستان کےسرحدی علاقے میں تھا اور اس کا دورانیہ تقریباََ 7 سے 8 سیکنڈ تک تھا۔

زلزلے کے جھٹکے اسلام آباد سمیت پنجاب کے مختلف شہروں راولپنڈی ، لاہور، جلال پور بھٹیاں، پنڈی بھٹیاں، سرگودھا،ساہیوال،پیرمحل، فیصل آباد، حافظ آباد، جھنگ، چنیوٹ، چکوال میں زلزلے کے جھٹکے محسوس کئے گئے۔

خیبرپختونخوا کے مختلف شہروں میں بھی زلزلے کے شدید جھٹکے محسوس کیے گئے، جن میں پشاور،مالاکنڈ ،لوئردیر،ہری پور، شانگلہ،صوابی،ایبٹ آباد، سوات، باجوڑ ایجنسی ،ڈی آئی خان ،لکی مروت، مہمند ایجسنی، ڈیرہ اسماعیل خان، ڈیرہ غازی خان، چارسدہ، مانسہرہ شامل ہیں۔

زلزلے کے جھٹکے محسوس ہونے پر لوگوں میں خوف و ہراس پھیل گیا اور لوگ کلمہ طیبہ کا ورد کرتے ہوئے گھروں دفاتر اور دکانوں سے باہر نکل آئیں، اطلاعات کے مطابق زلزلے کی نتیجے میں کسی قسم کا جانی و مالی نقصان نہیں ہوا۔

زلزلے کے جھٹکوں کی نتیجے میں سینیٹ کا اجلاس کچھ دیرکیلئے ملتوی کردیا گیا۔


مزید پڑھیں :  ملک کے مختلف حصوں میں زلزلے کے جھٹکے


دوسری جانب بھارتی میڈیا کے مطابق مقبوضہ کشمیر،نئی دہلی اورکابل میں بھی زلزلےکےجھٹکے محسو س کیےگئے ، اس کے علاوہ آزاد کشمیر میں بھی وادی نیلم، باغ مری ، میرپور سمیت مختلف علاقوں میں زلزلےکےجھٹکے محسوس کیے گئے۔

یاد رہے آج صبح بھی اسلام آباد سمیت خیبر پختونخوا اور پنجاب کے مختلف شہروں میں زلزلے کے جھٹکے محسوس کیے گئے تھے م زلزلہ پیما مرکز کے مطابق زلزلے کی شدت ریکٹر اسکیل پر 5.1 ریکارڈ کی گئی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں