The news is by your side.

Advertisement

’حکومت آج تحریک عدم اعتماد پر ووٹنگ نہیں کرانا چاہتی‘

اسلام آباد: چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو کا کہنا ہے کہ قومی اسمبلی اجلاس میں عدم اعتماد پر بحث غیرقانونی ہے، حکومت آج تحریک عدم اعتماد پر ووٹنگ نہیں کرانا چاہتی۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر لکھا کہ عدم اعتماد پر بحث 3 اپریل کے اجلاس کے ایجنڈے میں نہیں تھی، واضح بدنیتی کا مظاہرہ کیا جارہا ہے، رات 9 بجے کابینہ اجلاس بلانا ووٹ نہ دینے کا واضح ارادہ ظاہر کرتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ ساڑھے 10 بجے والے اجلاس کا ایجنڈا ابھی شروع ہونا ہے، اسپیکر عدالتی احکامات پر عمل کا مطالبہ نظر انداز کررہے ہیں۔

چیئرمین پیپلزپارٹی نے کہا کہ اسپیکرعدالتی احکامات پرعمل کا مطالبہ نظرانداز کر رہے ہیں، اسپیکر قومی اسمبلی اور وزیر اعظم کے درمیان ملی بھگت واضح ہے۔

اس سے قبل آصف علی زرداری کا کہنا تھا کہ میں نہیں چاہتاکہ اسپیکر صاحب آپ کیخلاف بھی سپریم کورٹ جائیں مودبانہ گزارش ہے وقت ضائع نہ کریں، ووٹنگ کرائیں۔

ان کا کہنا تھا کہ میں ذاتیات پر بات نہیں کرنا چاہتا، اکثر جذبات میں لوگ کافی کچھ کہہ جاتے ہیں، کسی کا لیڈر کہتا ہے اس کی بندوق کی نالی پر میں ہوں، یہ شکاری بھی ہیں، کرکٹر بھی ہیں ملک بھی چلا رہے ہیں تو پھر رونا کس بات کا ہے۔

آصف علی زرداری کا کہنا تھا کہ بہت سی چیزیں ہیں ان کو سمجھانے کی ضرورت ہے اور ایک دن ضرور سمجھیں گے، سوائے ایک شخص کے ہر پولیٹیکل فورس سے بات چیت ہوسکتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں