The news is by your side.

Advertisement

ایدھی سینٹر ڈکیتی، مرکزی ملزم گرفتار سامان اور اسلحہ برآمد

کراچی: میٹھادر میں قائم ایدھی سینٹر میں ڈکیتی کرنے والے گروہ کا اہم اور مرکزی ملزم  پولیس نے کورنگی سے گرفتار کرلیا ہے، ملزم سے مسروقہ سامان اور اسلحہ بھی برآمد کرلیا گیا ہے۔ پولیس ملزم کے دیگر ساتھیوں کی گرفتاری کے لئے سرگرم۔

تفصیلات کے مطابق کراچی پولیس نے آج کورنگی کے علا قے میں دوران کاروائی میٹھا در میں واقع ایدھی سینٹر میں ہونے والی ڈکیتی کے اہم اور مرکزی ملزم کو گرفتار کرنے کا دعوہ کیا ہے، پولیس کے مطابق ملزم مظہرعرف اکو سےلوٹی گئی کچھ رقم اور اسلحہ بھی برآمد ہوا ہے۔

پولیس کے مطابق ملزم کے دیگر ساتھیوں کی گرفتاری کے لئے ملزم سے تفتیش کی جارہی ہے اور امید ہے کہ پولیس جلد تمام ملزمان کو گرفتار کرنے میں کامیاب ہو جائے گی۔

پولیس نے گرفتاری کے حوالے سے مزید تفصیلات بتاتے ہوئے کہا کہ پولیس نے ایک اہم اطلاع پر کورنگی کے علاقے زمان ٹاؤن میں کارروائی کرکے ایدھی سینٹر میٹھادر میں ڈکیتی کے مرکزی ملزم کو حراست میں لے کر اس کے قبضے سے ملکی اور غیر ملکی کرنسی برآمد کی ہے۔ پولیس کے مطابق ملزم 16 سال سے ڈکیتیوں کی کئی وارداتوں میں ملوث رہا ہے اور کئی ماہ جیل میں بھی رہ چکا ہے، رواں برس اس نے ایدھی سینٹر کے علاوہ دیگر کئی وارداتیں بھی کی ہیں، ملزم نے مسروقہ سونے اور دیگر نقدی کے علاوہ اپنے دیگر ساتھیوں کی بھی نشاندہی کی ہے جس پر کارروائیاں جاری ہیں۔

واضح رہے کہ گزشتہ اتوار 8سے 10 ڈاکو میٹھا در میں واقع ایدھی سینٹر میں عبدالستار ایدھی اور دیگر عملے کو یرغمال بنا کر لاکھوں ڈالر سمیت کروڑوں روپے مالیت کی نقدی اور 5 کلو سونا لوٹ کر فرار ہوگئےتھے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں