The news is by your side.

Advertisement

76سالہ شخص کی کھوپڑی سے 26 سال پرانا زنگ آلود بلیڈ نکال لیا گیا

شنگھائی : چین میں ڈاکٹروں نے کامیاب آپریشن کرکے ضعیف العمر شخص کے سر سے 26سال پرانا چار انچ کا بلیڈ نکال لیا، مریض کے زندہ بچ جانا معجزہ قرار دیا جا سکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق چین کے دیہاتی علاقے میں رہنے والے ایک 76 سالہ شخص کو بلاشبہ خوش قسمت ترین شخص کہا جا سکتا ہے، 26 سال قبل چاقو سے حملے میں زخمی ہونے والے ڈوریجی نامی کسان کے سر میں چاقو کا ایک 4 انچ کا بلیڈ ان کے سر میں ہی رہ گیا تھا۔ اس بلیڈ کو اب سرجری سے کر کے نکال دیا گیا ہے۔

انہیں ایک لڑائی کے دوران1994 میں سر میں چاقو مارا گیا تھا، ڈوریجی تب سے ہی اپنے سر میں چاقو کے بلیڈ ساتھ رہ رہے تھے، سر میں چاقو رہنے کی وجہ سے ان کے سر میں شدید درد رہنے لگا اور اُن کی ایک آنکھ کی بینائی چلی گئی تھی۔

جب سے اب تک وہ  ڈاکٹروں کی بدولت  سر  میں چاقو اور درد کے بغیر اپنی زندگی گزار رہے تھے، ڈوریجی نے اس وقت طبی امداد حاصل کرنے کی کوشش کی جب اُن کے سر کا درد ناقابل برداشت ہوگیا۔

بعد ازاں ایکسرے میں ڈاکٹر سر میں چار انچ کا چاقو دیکھ کر حیران رہ گئے، سی ٹی اسکین اور ایکسرے سے پتا چلا کہ بلیڈ اُن کی کھوپڑی کی تہہ میں آنکھ کی سوکٹ کے پاس پھنسا ہے اور یہ بصری رگوں کو دبا رہا ہے، اسے نکالنا کافی مشکل تھا۔

چیف نیورولوجسٹ ڈاکٹر لیو گوانگکون کے مطابق اسے نکالنا ہی ڈوریجی کی تمام تکلیفوں کو ختم کر سکتا تھا، ڈاکٹروں کو یقین تھا کہ اس بار وہ ڈوریجی کے دماغ سے بلیڈ نکال لیں گے۔2 اپریل اور 8 اپریل کو ڈوریجی کے آپریشن ہوئے اور ان کے سر سے بلیڈ کو نکال لیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں