The news is by your side.

Advertisement

8جولائی چیریٹی ڈے، عمران خان اورتہمینہ درانی اے آروائی کے ہم آواز

کراچی: اے آر وائی نیٹ ورک کی جانب سے ڈاکٹرعبدالستارایدھی کے یومِ وفات8جولائی کو ان کی انسانی خدمات کے اعتراف کے طورپرنیشنل چیریٹی ڈے قراردینے کی مہم کو نہ صرف سماجی حلقوں میں بلکہ سیاسی سطح پر بھی پذیرائی مل رہی ہے۔

اے آروائی نیٹ ورک کی اس کاوش کا اعتراف کرتے ہوئے چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان، وزیراعظم کی بھابھی اور وزیراعلٰی پنجاب شہبازشریف کی اہلیہ تہمینہ درانی بھی اےآروائی نیوزکی آوازبن گئے
سیاست دان ہیں جنہوں نے اس قرارداد کی حمایت کی ہے۔

چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے بھی8جولائی کوایدھی چیئرٹی ڈےقراردینے کی حمایت کی ہے، ان کا کہنا تھا کہ
خصوصی مہم چلانے پراے آر وائی نیوز کو خراج تحسین پیش کرتا ہوں، جو لوگ انسانیت کی خدمت کرتے ہیں ان کوسراہا جانا چاہئیے، ایدھی جیسےعظیم پاکستانی کیلئے کسی چینل کا یہ عظیم کارنامہ ہے۔

عمران خان کا مزید کہنا تھا کہ جب میں نے فلاحی کام شروع کیا تو پیسہ اکٹھا کرنا بہت مشکل تھا، شوکت خانم اسپتال کیلئے سب سے پہلےبڑی ڈونیشن ایدھی صاحب نے ہی دی تھی، ایدھی صاحب کی جانب سے 28سال پہلےدبئی میں دیئے گئےایک لاکھ روپے آج تک نہیں بھول سکا، اےآروائی نیوزکی مہم کی بھرپورحمایت کرتاہوں،

اس حوالے سے شہبازشریف کی اہلیہ تہمینہ درانی نے وزیراعظم نواز شریف کوخط تحریر کیا ہے جس میں انہوں نے مطالبہ کیا ہے کہ8جولائی کو’’یوم ایدھی بنو‘‘قرار دیا جائے، انہوں نے کہا کہ یوم ایدھی بنو پر قوم انسانیت کی خدمت کرتے ہوئے کوئی ایک نیکی کرے۔

دوسری جانب وکلاء، سول سوسائٹی اور شوبزکی دنیا سے تعلق رکھنے والی مشہورو معروف شخصیات بھی اس مہم کی حمایت میں بڑھ چڑھ کرحصہ لے رہی ہیں۔

عبد الستار ایدھی 8 جولائی2016کو اٹھاسی سال کی عمر میں طویل بیماری کے بعد اس دنیا سے گزرگئے، انہوں نے 1951میں پہلے کلینک کی بنیاد رکھی، یہ کلینک کراچی کے علاقے کھارادر میں کھولا گیا، اور دیکھتے ہی دیکھتے ایسے کئی رفاحی کلینک کا جال پورے ملک میں پھیلا دیا۔

اپنے کام کے آغاز میں ایدھی صاحب جب اپنی ایمبولینس میں شہر کا دورہ کرتے تو انہیں کثیر تعداد میں نومولود بچوں کی لاشیں ملتی تھیں، جنہیں لاوارث چھوڑ دیا گیا تھا، جس کے بعد اس ادارے نے ہر سینڑ کے باہر ایک جھولا لگا دیا، جس پر درج ہے ’معصوم بچوں کو قتل نہ کریں، انہیں ہمارے جھولے میں ڈال دیں‘۔

فخر پاکستان، بابائے خدمت کو خراج عقیدت پیش کرنے کے لئے اور عبدالستارایدھی کی یاد میں اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹ ورک نے8جولائی کو نیشنل چیریٹی ڈے منانے کی تجویز پیش کی تاکہ پورے معاشرے میں انسانیت کی خدمت کا جذبہ پیدا ہوسکے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں