The news is by your side.

Advertisement

کابل، طالبان کے زیر قبضہ امریکی گاڑی کو افغان فوج نے راکٹ حملے میں تباہ کردیا، 8 افراد ہلاک

کابل: طالبان کے زیر قبضہ امریکی گاڑی کو افغان فوج نے راکٹ حملے میں تباہ کردیا جس کے نتیجے میں 8 افراد ہلاک ہوگئے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق طالبان کی جانب سے قبضہ کی گئی امریکی گاڑی پر افغان فوج نے راکٹ داغے جس کے نتیجے میں چار جنگجو ہلاک ہوگئے جبکہ راکٹ لگنے سے 2 افغان فوجی اور 2 شہری بھی ہلاک ہوئے، دوسری گاڑیوں میں سوار متعدد طالبان زخمی بھی ہوئے۔

طالبان ترجمان نے زیر تسلط امریکی وین کے افغان فوج کے راکٹ حملے میں تباہ ہونے کی تصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ حملے میں ہلاک ہونے والے طالبان جنگجو نہیں بلکہ 2 افغان فوجی اور دو شہری تھے۔

افغانستان کی وزارت داخلہ کے ترجمان نے اپنے ایک بیان میں کہا ہے کہ افغانستان میں طالبان جنگجوؤں نے ایک امریکی گاڑی کو چرا لیا تھا، افغان فوج نے طالبان کا تعاقب کرتے ہوئے امریکی گاڑی پر راکٹ داغے جس کے نتیجے میں گاڑی میں سوار 4 جنگجو ہلاک ہوگئے۔

مزید پڑھیں: کابل، نیٹو کے فضائی حملے کی زد میں آکر 18 افغان پولیس اہلکار ہلاک

افغان حکام کے مطابق طالبان جنگجو چوری شدہ امریکی گاڑی میں بارود بھر کے لے جارہے تھے جسے افغان فوج نے راکٹ سے نشانہ بنایا، دھماکے میں 10 شہری اور 5 فوجی بھی زخمی ہوئے، زخمیوں کو طبی امداد کے لیے قریبی اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز بھی غزنی میں پولیس نے ایک گاڑی کو روکنے کا اشارہ کیا تو گاڑی میں سوار جنگجوؤں نے گاڑی کو دھماکے سے اڑادیا تھا جس کے نتیجے میں 2 پولیس اہلکار اور 4 زخمی ہوگئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں