site
stats
عالمی خبریں

آٹھ سالہ کی ننھی حافظہ اور استانی

لندن: برطانیہ میں مقیم مسلم گھرانے سے تعلق رکھنے والی 8 سالہ ننھی ماریہ اسلم نے حفظِ قرآن مکمل کر کے لوگوں کو قرآن مجید آن لائن تعلیم دینی  شروع کردی ہے، سوشل میڈیا پر انہیں نوے ہزار سے زیادہ افراد نے فالو کیا ہوا ہے۔

برطانوی خبررساں ادارے کے مطابق لندن میں مقیم آٹھ سالہ ننھی ماریہ نے قرآن مجید حفظ کر کے اسے دہرایا اور اب اُس نے لوگوں کو  تجوید کے ساتھ باقاعدہ تعلیم دینے کا سلسلہ شروع کردیا ہے۔

ننھی ماریہ نے اپنی والدہ کی مدد سے قرآن مجید کا حفظ مکمل کیا اور اب وہ استانی کے درجے تک پہنچ گئی ہیں، سماجی رابطے کی ویب سائٹ فیس بک پر ننھی استانی کو نوے ہزار سے زیادہ لوگ فالو کررہے ہیں۔

خطاطی کا شوق رکھنے والی ماریہ پیغمبرِ اسلام ﷺ سے شروع ہونے والی خفظِ قرآن کی طویل راویت کا حصہ بننے کے بعد اسکول سے جدید تعلیم حاصل کررہی ہیں تاہم اسکول سے واپس آنے کے بعد وہ اپنی والدہ کے ہمراہ لوگوں کو آن لائن قرآن کی تعلیم دیتی ہیں۔

ماریہ کی والدہ کا کہنا ہے کہ ’’ہم نے اپنی بیٹی کے ساتھ زبردستی نہیں کی تاہم جو کچھ بھی کیا وہ ماریہ کی بہتری کے لیے کیا، انہوں نے مثال دیتے ہوئے سمجھایا کہ جمناسٹک سیکھنے والے افراد کو بھی اُن کے والدین بچپن سے ہی متعلقہ کام سے جوڑ دیتے ہیں‘‘۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top