امریکی ریاست میکسیکو میں مسافر طیارہ گر کر تباہ، 80 افراد زخمی: Plane Crashes
The news is by your side.

Advertisement

میکسیکو میں مسافر طیارہ حادثے کا شکار، 85 افراد زخمی

میکسیکو سٹی : براعظم امریکا کے وسط میں واقع ملک میکسیکو میں مسافر طیارہ گرکر تباہ ہوگیا جس کے نتیجے میں 85 افراد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق میکسیکو کے شہر ڈورانگو میں ایرو میکسیکو نامی فضائی کمپنی کا مسافر بردار طیارہ اے ایم 2431 رن وے سے اڑان بھرنے کے فوراً بعد 10 کلو میٹر کے فاصلے پر گر کر تباہ ہوگیا جس کے نتیجے میں 85 افراد زخمی ہوگئے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق حادثے کا شکار ہونے والے طیارے میں97 مسافروں سمیت 101 افراد سوار تھے، جائے حادثہ سے 85 زخمیوں کو اسپتال منتقل کر دیا گیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے سے گفتگو کرتے ہوئے ایرومیکسیکو کے ترجمان نے بتایا کہ جہاز اے ایم 2431 ڈورانگو شہر سے دارالحکومت میکسیکو سٹی جارہا تھا تاہم بد قسمتی سے طیارہ اڑان بھرنے کے چند لمحوں بعد ہی گر کر تباہ ہوگیا۔

فضائی کمپنی کے ترجمان کا کہنا تھا کہ حادثے کے نتیجے میں جہاز میں آگ بھڑک گئی تھی تاہم خوش قسمتی سے کوئی بھی مسافر آگ کی لپیٹ میں نہیں آیا اور بیشتر مسافر خود جہاز سے باہر نکل آئے تھے۔

ترجمان کے مطابق زخمیوں کو اسپتال منقل کردیا گیا ہے جہاں انہیں طبی امداد فراہم کی جارہی ہے جبکہ اس حادثے میں خوش قسمتی سے کوئی جانی نقصان نہیں ہوا، تاہم دو افراد کی حالت تشویش ناک ہے۔


الجزائر کا مسافر طیارہ تباہ، مسافروں سمیت 116 ہلاک


غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ متاثرہ فضائی کمپنی کی جانب سے طیارہ حادثے کی مزید تفصیلات جاری نہیں کی گئی ہیں۔

دوسری جانب عینی شاہدین کا مقامی میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہنا تھا کہ حادثے کے بعد اطراف میں دھواں پھیل گیا تھا جس کے باعث علاقہ مکین کافی خوف زدہ ہوگئے تھے۔

علاوہ ازیں حکام کا کہنا ہے کہ واقعے کی جانچ پرتال جاری ہے جبکہ لوگوں کو ہر ممکن سہولیات فراہم کرنے کے لیے بھی بھرپور اقدامات کیے جا رہے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں