کراچی پولیس اور رینجرز کی جرائم پیشہ افراد کے خلاف کارروائیاں، 9 گرفتار -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی پولیس اور رینجرز کی جرائم پیشہ افراد کے خلاف کارروائیاں، 9 گرفتار

کراچی: پولیس اور رینجرز نے کراچی کے مختلف علاقوں میں جرائم پیشہ افراد کے خلاف کارروائیاں کرتے ہوئے 9 ملزمان کو حراست میں لے لیا۔

تفصیلات کے مطابق مبینہ ٹاؤن پولیس نے یونی ورسٹی روڈ پر کارروائی کرتے ہوئے 3 ملزمان گرفتار کیے، ملزمان کار اور موٹر سائیکل لفٹنگ میں ملوث ہیں۔

گرفتار ہونے والوں میں گاڑیاں چوری کرنے والے، بھتہ خور اور منشیات فروش شامل ہیں۔

ایس ایس پی ملیر نے بتایا کہ ملزمان سے چوری شدہ گاڑی اور ایک موٹرسائیکل برآمد کی گئی ہے، ملزمان نے مذکورہ گاڑی تھانہ فیروز آباد سے گزشتہ ماہ چوری کی تھی۔

پولیس کے مطابق ملزمان نے موٹر سائیکل سہراب گوٹھ کے علاقے سے چوری کی، ایس ایس پی ملیر نے بتایا کہ ملزمان گاڑیاں چوری کر کے سستے داموں بیچ دیتے تھے، ملزمان پر ڈکیتی اور چوری کے متعدد مقدمات درج ہیں۔

دریں اثنا سندھ رینجرز کی طرف سے بھی کراچی میں جرائم پیشہ افراد کے خلاف کارروائیاں جاری ہیں۔

رینجرز کے ترجمان نے بتایا کہ رینجرز نے مختلف علاقوں میں کارروائیاں کرتے ہوئے 6 ملزمان کو گرفتار کیا ہے، جن سے اسلحہ، مسروقہ سامان، اور منشیات برآمد کی گئیں۔

یہ بھی پڑھیں:  ارشاد رانجھانی قتل کیس میں پولیس بھی ملوث ہے: وزیرِ اعلیٰ سندھ

ترجمان رینجرز کا کہنا تھا کہ گرفتار کیے جانے والے ملزمان کو پولیس کے حوالے کر دیا گیا ہے۔

رینجرز کے مطابق ناظم آباد سے بھتہ خور محمد ساجد قریشی کو گرفتار کیا گیا، سہراب گوٹھ میں مشترکہ کارروائی میں اسٹریٹ کرمنل عبداللہ گرفتار ہوا۔

ترجمان نے مزید بتایا کہ سرسید سے اسٹریٹ کرائم اور منشیات فروشی میں ملوث 2 ملزمان کو گرفتار کیا گیا، سچل کے علاقے سے بھی 2 منشیات فروش گرفتار کیے گئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں