The news is by your side.

Advertisement

‘کورونا مریضوں کا علاج کرنے والوں کی محنت کا ثمر آنا شروع ہوگیا’

لاہور: وزیر صحت پنجاب ڈاکٹر یاسمین راشد کا کہنا ہے کہ کورونامریضوں کا علاج کرنے والوں کی محنت کاثمرآناشروع ہوگیا ہے، 93مریض صحت یاب ہوکرگھروں کو جا چکے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیر صحت پنجاب ڈاکٹر یاسمین نے اپنے بیان میں کہا کہ کورونامریضوں کا علاج کرنے والوں کی محنت کا ثمر آنا شروع ہوگیا ہے، میواسپتال اورایکسپوسینٹرسے93مریض صحت یاب ہوکرگھروں کوجاچکےہیں ،یاسمین راشد

ڈاکٹریاسمین راشد کا کہنا تھا کہ ایکسپوسینٹراسپتال میں کوروناسےمتاثرہ مزید24افراد صحت یاب ، میواسپتال لاہورمیں بھی 5مریض صحتیاب ہوئے جبکہ ڈاکٹراورطبی عملہ24گھنٹے کورونا مریضوں کی خدمت میں مصروف ہیں۔

وزیر صحت پنجاب نے مزید کہ کہ بے روزگارمزدوروں اوردیہاڑی دارطبقات کی بحالی کاکام جاری ہے۔

خیال رہے ترجمان محکمہ صحت کا کہنا ہے کہ پنجاب سے کورونا وائرس کے 71 نئےکیس رپورٹ ہوئے ، جس کے بعد کورونا وائرس کےکیسزکی تعداد 3016 ہوگئی۔

ترجمان کے مطابق 701 زائرین ، 1091 رائیونڈ ،91 قیدیوں، 1133عام شہریوں میں کورونا کی تصدیق ہوئی جبکہ کیمپ جیل لاہور 59قیدیوں بھی وائرس سے متاثر ہیں، جن کو علاج کی مکمل سہولیات فراہم کی جارہی ہے۔

محکمہ صحت نے بتایا کہ سیالکوٹ14، گوجرانوالہ 7، ڈی جی خان 9 ،بھکر میں 2 قیدی وائرس سے متاثر ہیں جبکہ پنجاب میں کورونا سے اب تک 28 اموات اور 508 افرادصحت یاب ہوئے۔

گجرات میں138، حافظ آباد12، منڈی بہاوالدین 9 اورملتان میں 23 افراد کورونا سے متاثر ہیں۔ خانیوال 2، وہاڑی 35، فیصل آباد35 اورچینیوٹ میں8افراد کورونا سے متاثر ہوئے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں