The news is by your side.

Advertisement

علامہ اقبال ایئرپورٹ پر مسافر سے ممنوعہ ادویات برآمد

لاہور: علامہ اقبال نٹرنیشنل ائیرپورٹ پر اے این ایف نے مدینہ جانے بوالے مشتبہ مسافر ایوب خان سے ممنوعہ ادویات بر آمد کر کے ملزم کو گرفتار کر لیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور کے علامہ اقبال انٹرنیشنل ائیر پورٹ پر اینٹی نارکوٹکس فورس نے کارروائی کرتے ہوئے خیبر ایجینسی سے مدینہ جانے والے مسافر ایوب خان کے سامان سے بھاری مقدار میں ممنوعہ ادویات بر آمد کرلی، ملزم ممنوعہ ادویات سعودیہ عرب اسمگل کرنا چاہتا تھا۔

اینٹی نارکوٹیکس فورس کے ذرائع کے مطابق خیبر ایجینسی سے مدینہ جانے والے مسافر ایوب خان کو مشکوک ہونے پر تلاشی کیلئے روکا،تلاشی کے دوران مسافر سے کے سامان سے بھاری مقدار میں ممنوعہ ادویات پکڑی گئی ہیں۔

ذرائع کے مطابق خیبر ایجینسی سے تعلق رکھنے مسافر نجی ایئر لائن کے ذریعے مدینہ جا رہا تھا، گرفتار مسافر سے پکڑی جانے والی خام ادویات بخار اورموٹاپے کوروکنے والی ادویات بنانے میں کام آتی ہیں۔

مسافر ایوب خان کو حراست میں لے کرتحیقات شروع کردی گئی ہیں اور ادیات کی تصدیق اور ٹیسٹ کے لیے فرانزک لیب بھیج دیے گئے ہیں،جہاں سے حتمی رپورٹ آنے کے بعد ملزم سے تحقیقات کا دائرہ مزید وسیع کیا جائے گا۔

واضح رہے کسٹم انتظامیہ کی جانب سے واضح ہدایات ہیں کہ ممنوعہ ادویات اور چند خام مال جن سے ادویات بنائی جاتی ہیں کو بلا اجازت لے جانا ممنوع ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں