تباہی سے کچھ دیر قبل طیارے سے اترنے والے مسافر کے انکشافات - ARYNews.tv
The news is by your side.

Advertisement

تباہی سے کچھ دیر قبل طیارے سے اترنے والے مسافر کے انکشافات

چترال: حادثے کا شکار طیارے سے ایک پرواز قبل اترنے والے مسافر نے انکشاف کیا ہے کہ طیارے میں دھماکا ہوا تھا، بائیں ونگ میں ارتعاش ہوا اور لینڈنگ ایسی ہوئی جیسے آسمان سے زمین پر پھینک دیا گیا ہو۔

تفصیلات کے مطابق بدقسمت طیارے میں سفر کرنے والے ایک مسافر نے طیارے سے متعلق اہم انکشافات کیے ہیں، مسافر چترال میں اتر گیا تھا بعدازاں جہاز وہاں سے اسلام آباد کے لیے روانہ ہوا اور پہاڑوں میں گرگیا۔

چترال کے وکیل وقاص احمد، 7 دسمبر کو 20 منٹ قبل اسی طیارے میں سوار تھے جو حویلیاں میں حادثے کا شکار ہوا، وقاص احمد پی آئی اے کے اے ٹی آر طیارے میں شام 3 بجے پشاور سے چترال پہنچے تھے۔

مسافر وقاص نے بتایا کہ پشاور سے چترال آتے ہوئے طیارے میں دھماکا ہوا، طیارے کے بائیں ونگ میں ارتعاش شروع ہوگیا تھا، لینڈنگ ایسے ہوئی جیسےآسمان سے زمین پر پھینک دیا گیا ہو۔

وقاص نے بتایا کہ چترال پر لینڈ کرنے سے پہلے جہاز میں دھماکا سنائی دیا اور وائبریشن (ارتعاش) شروع ہوگئی، جہاز کی لینڈنگ ایسے ہوئی جیسے کسی نے آسمان سے زمین پر پھینک دیا ہو،جس طیارے میں وقاص تین بجے چترال پہنچے وہی 3 بج کر 20 منٹ پر اسلام آباد کے لیے پرواز کرگیا بعدازاں یہی طیارہ سوار چار بجے تباہی کا شکار ہوگیا۔

اگر وقاص کا دعویٰ درست ہے تو اس بات میں کوئی شک نہیں رہ جاتا کہ حویلیاں حادثہ مجرمانہ غفلت کے نتیجے میں پیش آیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں