The news is by your side.

Advertisement

عامر خان نے سوشل میڈیا کو خیر باد کیوں کہا ؟ وجہ سامنے آگئی؟

ممبئی : بھارتی فلموں کے معروف اداکار عامر خان نے آخر کار سوشل میڈیا سے کنارہ کشی اختیار کرنے کی وجہ بتا دی، ان کا کہنا ہے کہ میڈیا کے ذریعے دمداحوں سے رابطے میں رہوں گا۔

بھارتی میڈیا کی رپورٹ کے مطابق عامر خان نے ممبئی میں صحافیوں سے غیر رسمی گفتگو کرتے ہوئے بتایا کہ وہ ویسے بھی زیادہ تر اپنی دھن میں مگن رہتے ہیں اور سوشل میڈیا کا استعمال بھی بہت کم کرتے تھے۔

ایک سوال کے جواب میں ان کا کہنا تھا کہ میں سوشل میڈیا سے کچھ وقت کے لیے دور ہو رہا ہوں اس دوران میڈیا کے توسط سے لوگوں کے ساتھ جڑا رہوں گا۔

یاد رہے کہ گزشتہ دنوں اپنی 56 ویں سالگرہ کے موقع پر اداکار عامر خان نے سوشل میڈیا چھوڑنے کا اعلان کیا تھا۔ انہوں نے بتایا تھا کہ اپنے کام پر زیادہ توجہ دینے کے لئے سوشل میڈیا کو چھوڑ رہا ہوں۔

سوشل میڈیا کی دنیا کو الوداع کہتے ہوئے عامر نے اپنے مداحوں کی مسلسل حمایت اور محبت کے لئے ان کا شکریہ ادا کیا ہے۔

انہوں نے اپنی آخری پوسٹ میں لکھا ہے کہ دوستو میری سالگرہ کے موقع پر بہت پیار اور اتنی گرم جوشی دکھانے کا بہت شکریہ۔ میرا دل خوشی سے جھوم اٹھا ہے۔

عامر نے مزید لکھا کہ یہ سوشل میڈیا پر یہ میری آخری پوسٹ ہوگی۔ اگرچہ میں ویسے بھی اس میڈیم پر زیادہ متحرک نہیں ہوں لیکن میں نے ان سے دور رہنے کا فیصلہ کیا ہے، ہم اس طرح بات کریں گے جیسے ہم پہلے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں