The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب کے تاریخی شہر طائف میں انوکھے میلے کا آغاز

ریاض: سعودی عرب کے تاریخی شہر طائف میں عکاظ میلے کا آغاز ہوگیا ہے، 13 جولائی تک جاری رہنے والے میلے میں لاکھوں افراد شرکت کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب کی نئی نسل اور دنیا بھر کو عرب کی قدیم تہذیب سے روشناس کروانے کے لیے گزشتہ بارہ سالوں سے تاریخی شہر طائف میں عکاظ میلے کا انعقاد کیا جاتا ہے جس میں عرب کے مختلف قبائل کے رہن سہن اور ان کی ثقافت کو متعارف کروایا جاتا ہے۔

سعودی فرمانروا شاہ سلمان نے گورنر مکہ شہزادہ خالد الفیصل اور محکمہ سیاحت و قومی ورثا کے سربراہ شہزادہ سلطان بن سلمان کو عکاظ میلے کے انعقاد پر مبارکباد دی اور میلے کی کامیابی کے لیے نیک تمناؤں کا اظہار کیا ہے۔

عکاظ میلے میں لوگوں کی بڑی تعداد قدیم لباس پہنے میلے میں شرکت کرتی ہے، میلے میں نیزہ بازی کے مقابلے بھی ہوتے ہیں اور سعودی روایتی رقص بھی پیش کیا جاتا ہے۔

میلے میں خرید و فروخت تو ہوتی ہی ہے ساتھ ساتھ اسٹیج شو، ڈسکشن فورمز، منبر شعر و سخن، آرٹسٹ اسٹوڈیو یہاں آنے والوں کی توجہ اور بھی بڑھا دیتے ہیں، میلے میں شرکت کرنے والے لوگ خود کو پرانے دور میں محسوس کرتے ہیں، پرانے زمانے کے جنگی آلات توجہ کا خاص مرکز رہتے ہیں۔

 عکاظ کا تذکرہ قدیم عرب لٹریچر اور تاریخ میں بھی ملتا ہے، ظہور اسلام سے قبل بھی یہ بازار اپنے فن، تجارت شعر و سخن اور لوگوں کے میل ملاپ کا ایک بڑا مرکز تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں