The news is by your side.

Advertisement

عالیہ بھٹ کی فلم پر ریلیز سے پہلے تنازعہ اٹھ کھڑا ہوا، ویڈیو یکھیں

ممبئی : حسین زیدی کی معروف کتاب "مافیا کوئینز آف ممبئی” پر مبنی بننے والی بھارتی فلم گنگو بائی کاٹھیا واڑی ریلیز سے قبل ہی تنازعات کا شکار ہو گئی ہے۔

بھارتی ذرائع ابلاغ کے مطابق سنجے لیلا بھنسالی کی ہدایت میں بننے والی فلم کے خلاف گنگو بائی کے خاندان نے عدالت سے حکم امتناع حاصل کر لیا ہے۔

Gangubai Kathiawadi trailer: Alia Bhatt is an alpha female in Bhansali's film | Entertainment News,The Indian Express

بالی ووڈ اداکارہ عالیہ بھٹ کی نئی آنے والی فلم "گنگو بائی کاٹھیاواڑی” حسین زیدی کی کتاب "مافیا کوئیز آف ممبئی” پر بنائی گئی ہے، اس فلم کے ہدایت کار سنجے لیلا بھنسالی ہیں اور اس فلم کی ریلیز25 فروری کو ہونا تھی۔

گنگو بائی کے خاندان کی جانب سے شکایات کے بعدعدالت نے سجنے لیلا بھنسالی، عالیہ بھٹ اور حسین زیدی کو ہتک عزت کے نوٹس روانہ کردیئے ہیں۔

حسین زیدی کی کتاب کے مطابق گنگو بائی نے چار بچوں بابو راؤ، بے بی، شکونتلا اور راجن کو گود لیا۔ گنگو بائی بالی وڈ میں کام کرنے کےلیے گھر سے بھاگ گئی اور بعد میں اسے ایک بازاری عورت کے طور پر کام کرنے مجبور کیا گیا۔ پھر وہ انڈر ورلڈ کی ایک معروف شخصیت بن گئی۔

گنگو بائی کے گود لیے بچوں کے وکیل کا کہنا ہے کہ ’کوئی نہیں چاہتا کہ اس کی ماں کو ایک بازاری عورت کے روپ میں دکھایا جائے، حتی کہ ایسی عورت کا بیٹا بھی یہ نہیں چاہے گا۔ یہ صرف پیسے کے لیے کیا گیا ہے اور یہ کسی کے کردار پر حملہ ہے۔

Gangubai Kathiawadi: Netizens furious over 'racist' scene, Vijay Raaz playing trans role, Entertainment News | wionews.com

خاندان کا الزام ہے کہ ’اس فلم میں ہماری ماں کو ایک سماجی کارکن سے طوائف بنا دیا گیا ہے۔‘ گنگو بائی کے بیٹے بابو راؤ جی شاہ نے کہا کہ ’فلم میں میری ماں کو طوائف دکھایا گیا ہے۔ جس سے ہمارے خاندان کو پریشانی کا سامنا ہے۔

دوسری جانب گنگوبائی کی پوتی بھارتی کا کہنا تھا کہ ’فلم بنانے والوں نے پیسے کے لالچ کی وجہ سے میرے خاندان کو بدنام کیا ہے۔ اسے ہر گز قبول نہیں کیا جا سکتا۔ فلم بنانے والوں نے خاندان کی رضامندی تک نہیں لی اور نہ ہی کتاب کے لیے کوئی ہمارے پاس آیا۔

Gangubai Kathiawadi trailer: Alia Bhatt shines as feisty queen of Kamathipura, Ajay Devgn makes powerful cameo. Watch | Bollywood - Hindustan Times

طے شدہ شیڈول کے مطابق فلم 25 فروری کو ریلیز ہونا تھی لیکن اب یقین سے کہنا مشکل ہے کہ گنگو بائی کا ٹھیاواڑی کب ریلیز ہو گی؟ بھارتی ذرائع ابلاغ کے مطابق عدالت نے سنجے لیلا بھنسالی، حسین زیدی اور عالیہ بھٹ کو ہتک عزت کے نوٹسز بھیج دیے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں