site
stats
سندھ

ایم کیو ایم پی ایس پی اتحاد سے عامرخان کو لاتعلق رکھا گیا

aamir

کراچی : ایم کیوایم کے سینئر ڈپٹی کنونیئر عامر خان کو بڑی سیاسی پیشرفت سے لاتعلق رکھا گیا، عامر خان کا کہنا ہے کہ مجھے یہ کہا گیا تھا کہ ایم کیوایم کا نام اور پتنگ کا نشان ختم نہیں کیا جائےگا۔

تفصیلات کے مطابق ایم کیو ایم اور پی ایس پی کے درمیان سیاسی اتحاد کے اعلان پر ایم کیوایم کے سینئر ڈپٹی کنونیئر عامرخان جو ان دنوں عمرہ ادائیگی کے سلسلے میں سعودی عرب میں ہیں نے حیرت کا اظہار کیا ہے۔

اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے عامر خان نے کہا کہ میں عمرہ کرنے آیا ہوا ہوں کل پاکستان پہنچوں گا، انہوں نے بتایا کہ مجھے اس پیشرفت سے لاتعلق رکھا گیا، گزشتہ رات سے قیادت اور کارکنان سے رابطے میں تھا اور آج صبح بھی رابطے میں تھا، مجھے جو بتایا گیا تھا سب کچھ اس کے برعکس ہوا ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ مجھے یہ کہا گیا تھا کہ ایم کیوایم کا نام اور پتنگ کا نشان ختم نہیں کیا جائےگا، کل وطن واپس آکر فاروق ستار سے ملاقات کے بعد اپنا لائحہ عمل بتاؤں گا۔


مزید پڑھیں: متحدہ اور پی ایس پی کا آئندہ انتخابات ایک جماعت اور نشان سے لڑنے کا اعلان


واضح رہے کہ ایم کیو ایم اور پی ایس پی کے سیاسی اتحاد کے اعلان کے بعد متحدہ قومی موومنٹ کے رکن قومی اسمبلی علی رضا عابدی نے اپنی اسمبلی کی رکنیت سے مستعفی ہونے کا اعلان کردیا ہے۔

اپنے ٹوئٹر پیغام میں ان کا کہنا تھا کہ ان حالات میں اپنی جماعت کے ساتھ کھڑا نہیں ہوسکتا چنانچہ کربلا کی مقدس زمین سے ایم کیو ایم سے علیحدگی اختیار کرتے ہوئے اپنی نشست سے استعفیٰ دینے کا اعلان کرتا ہوں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top