The news is by your side.

Advertisement

عامر خان “ٹھگز آف ہندوستان” میں‌ ایک بے ایمان شخص کا کردار نبھائیں‌ گے

بالی وڈ:باکس آفس کے بے تاج بادشاہ عامر خان طویل انتظار کے بعد اپنے مداحوں کو پھر چونکانے آرہے ہیں، اپنی نئی فلم میں وہ ایسا کردار نبھائیں گے، جو ناظرین کو حیران کر دے گا۔

تفصیلات کے مطابق ’’پی کے‘‘ اور ’’دنگل‘‘ جیسی آل ٹائم بلاک بسٹر فلمیں دینے والے مسٹر پرفیکٹ دیوالی پر ریلیز ہونے والی فلم ’’ٹھگز آف ہندوستان‘‘ میں انوکھے روپ میں دکھائی دیں گے، جس کے حوالے سے وہ خاصے پرتجسس ہیں۔

اطلاعات کے مطابق عامر خان فلم میں ایک بے اصول، بے ایمان شخص کا کردار نبھا رہے ہیں، جو دولت اور کامیابی کے لیے کچھ بھی کرسکتا ہے۔ یہ ایک ایسا کردار ہے، جو مسٹر پرفیکٹ نے پہلے کبھی نہیں نبھایا۔

یاد رہے کہ اس میگا بجٹ فلم میں بگ بی امیتابھ بچپن بھی اہم کردار نبھا رہے ہیں اور توقع کی جارہی ہے کہ وہ بھی انوکھے انداز میں جلوہ گر ہوں گے، فلمی مداح ان دو عظیم اداکاروں کو ایک ساتھ ایک فریم میں دیکھنے کے لیے بے چین ہیں، فلم کا شدت سے انتظار ہورہا ہے۔

عامر خان نے اپنے حالیہ بیان میں یہ بھی کہا کہ اس فلم میں کوئی پیغام یا سبق نہیں، یہ ایک بھرپور کمرشل فلم ہے، جس کا مقصد عوام کو عمدہ تفریح فراہم کرنا ہے، وہ چاہتے ہیں کہ ناظرین اپنی فیملی کے ساتھ آئیں اور یہ فلم دیکھیں۔

توقع کی جارہی ہے کہ فلم ایکشن اور مار دھاڑ سے بھرپور ہوگی، فلمی پنڈتوں کے مطابق مسٹر پرفیکٹ کی یہ فلم ان کی سابق فلموں کو چیلنج کر سکتی ہے، یاد رہے کہ عامر خان کی دنگل بالی وڈ کی تاریخ کی سب سے زیادہ بزنس کرنے والی فلم ہے۔

فلم کے ہدایت کار وجے اچاریہ ہیں، جو ماضی میں ’’دھوم تھری‘‘ جیسی سپرہٹ فلم بنا چکے ہیں، فلم میں قطرینا کیف اور دنگل گرل فاطمہ ثنا شیخ بھی جلوہ گر ہوں گی۔


ٹھگ آف ہندوستان: عامر خان کی پہلی جھلک، تصاویر وائرل 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں