The news is by your side.

Advertisement

بالی ووڈ اسٹار عامر خان کا فلم ” دنگل ” کو پاکستان میں ریلیز نہ کرنے کا فیصلہ

ممبئی : بالی ووڈ اسٹار عامر خان نے فلم ’دنگل‘ کو پاکستان میں ریلیز کرنے سے انکار کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ اداکار عامر خان اپنی بلاک بسٹر فلم دنگل پاکستان میں ریلیز نہیں کریں گے، پاکستانی سینسر بورڈ نے فلم دنگل کے پروڈیوسر اور عامر خان کے سامنے شرط رکھی تھی کہ فلم سے ہندوستان کے قومی ترانہ اور ترنگے سے وابستہ دو مناظر ہٹا دیئے جائیں۔

جس کے بعد بالی ووڈ اداکار عامر خان نے پاکستان میں فلم دنگل کو ریلیز کرنے کا اراد ترک دیا ، ترجمان کا کہنا ہے کہ پاکستانی سینسر بورڈ کا یہ مطالبہ نامناسب ہے۔

dangal-post-2

پاکستان سینسر بورڈ کے سربراہ مبشر حسن کا سوشل میڈیا پر کہنا تھا کہ بورڈ نے فلم سے 2 سین کاٹنے کا اجتماعی فیصلہ کیا اب ڈسٹری بیوٹرز پر منحصر کرتا ہے کہ وہ فلم دنگل ریلیز کرتے ہیں یا نہیں۔

dangal-post-3

یاد رہے کہ  فلم دنگل کو پہلے ہی پاکستان اپنے یہاں ریلیز کرنے سے انکار کر چکا تھا اور کہا تھا کہ فلم میں اختتام پر ہندوستان کی فتح کے وقت میں قومی ترانہ ہے اور یہ کسی بھی حال میں پاکستان میں قبول نہیں ہے۔


مزید پڑھیں : پاکستان میں ’دنگل‘ نہیں سجےگا، عامر خان کے مداح مایوس


اس کے باوجود عامر خان اور فلم میکرس نے پاکستانی سینسر بورڈ سے نظر ثانی کا مطالبہ کیا تھا ۔

واضح رہے کہ اڑی حملے کے بعد پاکستان اور ہندوستان کے درمیان جاری کشیدگی کے باعث بھارتی فلم ایسوسی ایشن نے بھارت میں پاکستان فنکاروں کے کام پر پابندی عائد کی تھی، جس کے بعد پاکستان سینما مالکان نے بھی بالی وڈ فلموں پر پابندی عائد کردی تھی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں