The news is by your side.

Advertisement

چورسہولت کار کے ساتھ آرہا ہے، عامر لیاقت کی نوازشریف اورمریم پرکڑی تنقید

کراچی : پی ٹی آئی کراچی کے رہنما عامر لیاقت حسین نے نواز شریف اور مریم نواز کی وطن واپسی پر کہا ہے کہ چور سہولت کار کے ساتھ آرہا ہے، نواز شریف ابلیس کی نشانی ہے، ان کو چوروں کی گرفتار کرکے جیل منتقل کیا جائے۔

یہ بات انہوں نے اے آر وائی نیوز کی خصوصی ٹرانسمیشن میں میزبان وسیم بادامی سے گفتگو کرتے ہوئے کہی، عامر لیاقت نے کہا کہ چوروں کا اسقتبال نہیں ہوتا۔

عامر لیاقت کا مزید کہنا تھا کہ آج رانا ثناءاللہ نے بھی تمام حدیں پار کردی ہیں، انہوں نے شعائر اسلام کی توہین کی ہے کیونکہ حج اللہ کے شعائر میں سے ایک ہے۔

انہوں نے حج جیسے مقدس فریضے کو نواز شریف کے استقبال کے ساتھ منسلک کرکے اسلام کی توہین کے ہے، انہوں نے کہا کہ نواز شریف شعائر ابلیس ہے یعنی وہ ابلیس کی نشانی ہے۔

مزید پڑھیں: مجرم نوازشریف اور مریم نواز کو اڈیالہ جیل پہنچا دیا گیا

واضح رہے کہ ایون فیلڈ ریفرنس میں سزا یافتہ سابق وزیراعظم نوازشریف اور ان کی صاحبزادی مریم نواز کو نیب اور ایف آئی اے کی ٹیم نے لاہور ایئرپورٹ پر طیارے میں ہی حراست میں لیا تھا، دونوں مجرموں کو خصوصی طیارے کے ذریعے اسلام آباد روانہ کیا گیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں