The news is by your side.

Advertisement

الیکشن 2018: عامر لیاقت ایم کیو ایم کے امیدوار ہوں گے، کامران ٹیسوری

کراچی: ایم کیو ایم پی آئی بی کے ڈپٹی کنوینئر کامران ٹیسوری کا کہنا ہے کہ عامر لیاقت ایم کیو ایم میں واپس آئیں گے اور ممکنہ طور پر وہ 2018 کے انتخابات میں متحدہ کے امیدوار ہوں گے۔

اے آر وائی نیوز کے پروگرام الیونتھ آور میں میزبان وسیم بادامی کے ہمراہ گفتگو کرتے ہوئے کامران ٹیسوری کا کہنا تھا کہ آئندہ 24 گھنٹوں میں ایم کیو ایم کے حوالے سے اچھی خبر آسکتی ہیں۔ اُن کا کہنا تھا کہ ایم کیو ایم میں لیڈر شپ کا مسئلہ ہو یا نہ ہو مگر ووٹر متحد ہے، 2018 کا الیکشن ہم ساتھ مل کر ہی لڑیں گے۔

حیدرعباس رضوی کی وطن واپسی پر کامران ٹیسوری کا کہنا تھا کہ ’آئندہ 24 گھنٹوں بہت اہم ہیں، مجھے لگتا ہے عامر لیاقت الیکشن میں ایم کیو ایم کے امیدوار ہوں گے‘۔

مزید پڑھیں: عامرلیاقت حسین ٹکٹ نہ ملنے پرپی ٹی آئی سے ناراض

ایم کیو ایم کے ڈپٹی کنوینئر نے مزید کہا کہ عامر لیاقت کی پوزیشن ایسی ہے ماں کو چھوڑ کرجائے تو وہ واپس بھی آجاتاہے، اس لیے وہ جہاں بھی ہیں وہاں وہ سکون میں نہیں وہ ایک بار پھر جلد ایم کیو ایم کا حصہ ہوں گے۔

دوسری جانب تحریک انصاف کے رہنما فیصل واوڈا کا کہنا تھا کہ عامر لیاقت کو ٹکٹ دینے کے حوالے سے پارلیمانی اجلاس میں بات ہوئی، وہ جذباتی آدمی ہیں جو دل میں ہوتا ہے اسے زبان پر لے آتے ہیں۔

اُن کا کہنا تھا کہ عامر لیاقت پارٹی سے کہیں نہیں جارہے ہیں انہیں ہم جلدی منا بھی لیتے ہیں کیونکہ سیاست میں صبرو تحمل کے ساتھ معاملات کو دیکھتے ہوئے تنقید کو برداشت کرنا پڑتا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں