site
stats
کھیل

عامرسہیل کے بیان پربھارتی کرکٹرزبھی بول پڑے

کراچی : پاکستان کے فائنل میچ کو مشکوک بنانے کی کوشش کرنے والے سابق کپتان عامر سہیل کو بھارتی کرکٹرز کی جانب سے کراراجواب مل گیا۔

تفصیلات کے مطابق عامرسہیل کی جانب سے سرفرازاحمد کو شدید تنقید اورالزامات کا نشانہ بنانے پر بھارتی سابق کرکٹرزروی شاستری، سارو گنگولی اور ہربھجن سنگھ نے بھی عامرسہیل کو لتاڑ دیا۔

عامرسہیل کا بیان سمجھ سے باہر ہے، سارو گنگولی

سارو گنگولی نے پاکستان کی بڑی کامیابی پر سابق کپتان کے بیان کو مضحکہ خیز قراردیتے ہوئے کہا کہ عامرسہیل کی ذہنی پسماندگی عیاں ہوگئی، ایونٹ کا فائنل کھیلنے والی ٹیم کیلئے ایسے جملے غیر مناسب ہیں۔


سارو گنگولی کا مزید کہنا تھا کہ عامرسہیل کا بیان سمجھ سے باہر ہے، جن کے اپنے ملک میں میچ نہیں ہوتے انہوں نے بڑی ٹیموں کو ہرایا۔

استعمال شدہ پچز کا فائدہ صرف پاکستان کو نہیں ہوا، روی شاستری

روی شاستری کا کہنا تھا کہ تمام ٹیموں کو معلوم تھا کہ ایک پچ پر کئی میچ ہوں گے، استعمال شدہ پچز کا فائدہ صرف پاکستان کو نہیں تمام ایشین ٹیموں کوہوا۔،

عامرسہیل نے اپنی عزت کھودی، ہربھجن سنگھ

اس کے علاوہ ہربھجن سنگھ نے بھی عامرسہیل کے بیان کو نامناسب قرار دیتے ہوئے افسردگی کا اظہار کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ عامر سہیل ایک سینئر کرکٹر ہیں ان کو ایسی بات نہیں کہنی چاہئیے تھی پاکستانی کھلاڑی اگراچھا کھیلے ہیں تو ان کی حوصلہ افزائی کرنی چاہیئے نہ کہ تنقید کرکے ان کو مایوس کیا جائے۔ عامرسہیل نے اپنی عزت کھودی۔

یاد رہے کہ عامر سہیل نے ایک نجی ٹی وی پروگرام میں قومی ٹیم کے کپتان سرفراز احمد کی کامیابی پر شدید تنقید کی تھی۔

ان کا کہنا تھا کہ سری لنکا کیخلاف میچ میں ہونے والی جیت میں سرفراز احمد کا کوئی کمال نہیں، یہ مخصوص ایجنڈا تھا۔ عامر سہیل کے اس بیان کے بعد پاکستان کے خلاف زہر اگلنے والے بھارتی میڈیا کو موقع ملا اور اس نے پاکستان کیخلاف ہرزہ سرائی شروع کردی تھی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top