The news is by your side.

Advertisement

مومنہ مستحسن کا نیا گانا ’آیا نہ تو’ مداحوں میں مقبول ہوگیا

کراچی: پاکستانی گلوکارہ مومنہ مستحسن کا بھارتی گلوکار ارجن کننگو کے ساتھ گانا ’آیا نہ تو‘ ریلیز کردیا گیا، گانے کو مداحوں کی جانب سے سراہا جارہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی گلوکارہ مومنہ مستحسن کا بھارتی گلوکار ارجن کننگو کے ساتھ گانا ’آیا نہ تو‘ ریلیز کردیا گیا، گانے کی ویڈیو کی ڈائریکشن ڈینی میمک نے کی ہے، گانے کی شوٹنگ بینکاک میں کی گئی ہے۔

کسی بھی بھارتی گلوکار کے ساتھ مومنہ مستحسن کا یہ پہلا گانا ہے، جس کے بول کنال ورما نے لکھے ہیں جبکہ اسے کمپوز ارجن کننگو نے کیا ہے۔

گانے کی ویڈیو میں دونوں گلوکاروں کو دیکھا جاسکتا ہے جن کا بریک اپ ہوچکا ہے اور اب وہ دوبارہ مل کر کافی پریشان دکھائی دے رہے ہیں۔

یوٹیوب پر ریلیز ہوتے ہی یہ گانا مداحوں میں مقبول ہوگیا، جس کی ویڈیو اب تک ہزاروں کی تعداد میں مداح دیکھ چکے ہیں، دوسری جانب بھارتی گلوکار ارجن کننگو نے مومنہ مستحسن کے ساتھ انسٹا گرام پر تصویر بھی شیئر کی ہے۔

Hi @mominamustehsan

A post shared by Arjun Kanungo (@arjunkanungo) on

واضح رہے کہ مومنہ مستحسن کو کوک اسٹوڈیو میں گائے ہوئے گانے آفرین آفرین سے شہرت ملی تھی، وہ بالی ووڈ میں فلم ایک ولن کے گانے ’آواری‘ میں بھی اپنی آواز کا جادو جگا چکی ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں