The news is by your side.

Advertisement

مقبوضہ کشمیر میں 7ہزار گمنام قبروں کا انکشاف

سری نگر : حریت رہنما عبدالحمید لون کا کہنا ہے کہ وادی میں 7ہزار گمنام قبروں کا انکشاف ہوا جبکہ 1989 سے اب تک بھارتی قابض افواج 95 ہزار 776 لوگوں کو شہید کرچکی ہے۔

تفصیلات کے مطابق یوم یکجہتی کشمیر کے موقع پر حریت رہنما عبدالحمید لون نے اپنے بیان میں کہا پاکستانی عوام،حکومت اور ہر طبقے سے تعلق رکھنے والے افراد کے شکر گزار ہیں۔

عبدالحمید لون کا کہنا تھا کہ 1989سےاب تک بھارتی قابض افواج نے 95776 لوگوں کو شہیدکیا اور اب تک دوران حراست 8 ہزار سے زائد شہریوں کو لاپتہ کردیا ہے۔

حریت رہنما نے بتایا کہ 7ہزار گمنام قبروں کا انکشاف ہوا اور 1240خواتین کی بےحرمتی کی گئی، 5 اگست 2019 کے بعد کئی مرتبہ انٹرنیٹ کو معطل کیاگیا ہے۔

خیال رہے یوم یکجہتی کشمیرسنہ 1990 سے ہرسال پانچ فروری کو ملک بھرمیں جوش وخروش سے منایا جاتا ہے، اس دن کو منانے کا مقصد بھارتی مظالم کا شکار کشمیریوں کی حمایت کرنا ہے۔

واضح رہے مقبوضہ کشمیرمیں مسلسل لاک ڈاؤن اور کرفیو نافذ ہے ، وادی میں کاروباراور تعلیمی ادارے بند اور ٹرانسپورٹ معطل ہے، کشمیری عوام کو کھانے پینے کی اشیا او ردواؤں کے سنگین بحران کا شکار ہیں، مواصلاتی ذرائع کا بلیک آؤٹ بھی بدستور جاری ہے جبکہ موبائل اور انٹرنیٹ سروس بدستور بند ہیں اور ٹی وی اسکرینز تاریک ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں